Gå til innhold

Strikker nederst på buksa - Greia med det ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp deg andre bukser uten sleng da?

9514073[/snapback]

Jo, det kan jeg jo. Men jeg gidder på en måte ikke å kaste bort penger på det når jeg kan bruke strikk :) Kjøp en strikkpakke og ha rundt buksebeina :) Mye billigere. Også kan man bare brette buksa over strikken igjen på en måte, så syns det ikke.

Lenke til kommentar

Kjøpe bukser som passer? Er ikke alltid man finner det. Så da er det bare å legge dem opp. Ikke så vanskelig å gjøre det selv eller få noen til å gjøre det.

 

Uansett. Putte sokkene i buksa gjorde jeg når jeg var liten. Husker ikke helt hvorfor men det var utrolig stygt. Ingen som gjorde det da. Men nå...

Lenke til kommentar
Strikk / stappe buksen nedi sokken er en uting.  Viss man sliter med at man tråkker på buksene så er det bare å kjøpe bukser som faktisk passer.

8376663[/snapback]

Kjempe innlegg. Helt enig

8457439[/snapback]

Kjempe innlegg ja! Sticky?!

9514140[/snapback]

Ja, men det er jo mye billigere å bruke strikk! Også kan man bare brette buksa over strikken igjen så den ikke syns. :)

Lenke til kommentar
Det ser tøft ut, men du bretter buksa over strikken så den ikke synes?

Jeg har nettopp kjøpt meg fin bil, men jeg har den bare under en tophat, så ingen ser den.

9514483[/snapback]

Hehe, nei, ikke sånn :p Det ser tøft ut å ha buksa trang (ikke misforstå) nederst på buksa (synes jeg) :) Og derfor velger jeg å bruke strikk istedenfor å kjøpe nye trange bukser. Etter hvert som jeg vokser kan jeg jo kjøpe meg bukser som er trangere nederst :) Det med strikk (er for meg) bare en midlertidig løsning. :) For det ser OK ut.

Lenke til kommentar
Det ser tøft ut, men du bretter buksa over strikken så den ikke synes?

Jeg har nettopp kjøpt meg fin bil, men jeg har den bare under en tophat, så ingen ser den.

9514483[/snapback]

Hehe, nei, ikke sånn :p Det ser tøft ut å ha buksa trang (ikke misforstå) nederst på buksa (synes jeg) :) Og derfor velger jeg å bruke strikk istedenfor å kjøpe nye trange bukser. Etter hvert som jeg vokser kan jeg jo kjøpe meg bukser som er trangere nederst :) Det med strikk (er for meg) bare en midlertidig løsning. :) For det ser OK ut.

9514515[/snapback]

 

Ok, så de som bruker strikk er for fattige til å kjøpe drainpipes.

Lenke til kommentar
Det ser tøft ut, men du bretter buksa over strikken så den ikke synes?

Jeg har nettopp kjøpt meg fin bil, men jeg har den bare under en tophat, så ingen ser den.

9514483[/snapback]

Hehe, nei, ikke sånn :p Det ser tøft ut å ha buksa trang (ikke misforstå) nederst på buksa (synes jeg) :) Og derfor velger jeg å bruke strikk istedenfor å kjøpe nye trange bukser. Etter hvert som jeg vokser kan jeg jo kjøpe meg bukser som er trangere nederst :) Det med strikk (er for meg) bare en midlertidig løsning. :) For det ser OK ut.

9514515[/snapback]

 

Ok, så de som bruker strikk er for fattige til å kjøpe drainpipes.

9515899[/snapback]

Nei, men jeg har andre ting å bruke penger på enn å fornye hele klesskapet mitt når det gjelder bukser.

Lenke til kommentar
De eneste gangene jeg putter buksa i sokken er når jeg sykler. Har ødelagt to bukser pga det -.- Ellers er det jo bare en rar mote. Går nok over snart..

Strikk har jeg egetnlig ikke sett noen gå med.

9516172[/snapback]

 

Selffølgelig, det gjør jo jeg også.

 

Det jeg ikke skjønner er at tennisduden putter strikk nederst på buksa fordi han synes at det er kult at den er stram. Hvis det er kult at den er stram nederst kan man jo kjøpe en bukse som er det istedenfor å feste en strikk der (det ser jo bare stygt ut). Det må være en annen grunn enn det "tennisduden" sier, og jeg vet hvilken. Det er fryktelig mange som går med strikk og jeg tviler sterkt på at alle disse er folk som ikke har penger til å kjøpe drainpipes. De gjør det fordi de synes det er kult med strikk eller fordi alle andre gjør det. Derfor er det ingen vits i å si at det er praktisk. Bare si at du synes det er kult, og da bør de fleste godta det.

Lenke til kommentar
Hei.

Ser flere og flere folk som går rundt med bestemors syltetøyglass-strikker rundt buksebeina.

Er dette noe organisert, er det tv sin skyld, er det "budskap" eller sykler rett og slett flere og flere og ikke vil ødelegge buksa på tannhjulene ?

 

 

 

Help me please :)

8353852[/snapback]

 

Strikk rundt beina er harry, ihvertfall i det sivile.

 

Husker på den gamle arbeidsunifomen (helgrønne) i militære så hadde vi strikk rundt beina for å få den berømte brettekanten over støvlene.

 

Jeg kjøpte dog egne olivengrønne speiallagde oppheng (med kroksystem), og brukte ikke slike syltetøy strikk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
De eneste gangene jeg putter buksa i sokken er når jeg sykler. Har ødelagt to bukser pga det -.- Ellers er det jo bare en rar mote. Går nok over snart..

Strikk har jeg egetnlig ikke sett noen gå med.

 

Selffølgelig, det gjør jo jeg også.

 

Det jeg ikke skjønner er at tennisduden putter strikk nederst på buksa fordi han synes at det er kult at den er stram. Hvis det er kult at den er stram nederst kan man jo kjøpe en bukse som er det istedenfor å feste en strikk der (det ser jo bare stygt ut). Det må være en annen grunn enn det "tennisduden" sier, og jeg vet hvilken. Det er fryktelig mange som går med strikk og jeg tviler sterkt på at alle disse er folk som ikke har penger til å kjøpe drainpipes. De gjør det fordi de synes det er kult med strikk eller fordi alle andre gjør det. Derfor er det ingen vits i å si at det er praktisk. Bare si at du synes det er kult, og da bør de fleste godta det.

Jeg syns det ser bedre ut og det er mer behagelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...