Gå til innhold

Endelig ny gamermaskin i hus ! :D

EspenFe

Anbefalte innlegg

Endelig.

Har ventet over 4 måneder på dette .

Bestilte del for del.

Her er oppsettet :

Thermaltake Shark(kabinett)

Intel Core 2 Duo E6600

GeiL 6400 Ultra 2GB

Asus P5W DH Deluxe

Sapphire Radeon X1950XT 512MB ( Låner av min brorr)

Hovedkortet er ganske digg. Kan skru på pcen med en fjernkontroll :)

ENDELIG ! :)

-Espen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig.

Har ventet over 4 måneder på dette .

Bestilte del for del.

Her er oppsettet :

Thermaltake Shark(kabinett)

Intel Core 2 Duo E6600

GeiL 6400 Ultra 2GB

Asus P5W DH Deluxe

Sapphire Radeon X1950XT 512MB ( Låner av min brorr)

Hovedkortet er ganske digg. Kan skru på pcen med en fjernkontroll :)

ENDELIG ! :)

-Espen :)

8353435[/snapback]

Gratulerer :D

Lenke til kommentar

Gratulerer.

Har samme kabinett, og er stoooorfornøyd. Det knuser Lian Li når det gjelder løsninger. Samt at du får denne kassa nærmest lydløs. Dør i front som tetter der, hull i sidedøra- men her har jeg plexi bak, slik at støyen ikke kommer ut der, samt støydempingsmatter i hele kabinettet.

Supert kabinett.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gratulerer.

Har samme kabinett, og er stoooorfornøyd. Det knuser Lian Li når det gjelder løsninger. Samt at du får denne kassa nærmest lydløs. Dør i front som tetter der, hull i sidedøra- men her har jeg plexi bak, slik at støyen ikke kommer ut der, samt støydempingsmatter i hele kabinettet.

Supert kabinett.

Lykke til.

8353465[/snapback]

jeg skrudde opp lokket forran (Den du tar opp for å slå på maskinen) Så vil ikke skruene på. Nå må jeg ta av døren for å sette den på plass ..

Lenke til kommentar
Gratulerer.

Supert kabinett.

Lykke til.

8353465[/snapback]

jeg skrudde opp lokket forran (Den du tar opp for å slå på maskinen) Så vil ikke skruene på. Nå må jeg ta av døren for å sette den på plass ..

8353477[/snapback]

Det skjønnte jeg ikke helt.. HVilket lokk? Hele døra mener du? eller hva?

Lenke til kommentar
Gratulerer.

Supert kabinett.

Lykke til.

8353465[/snapback]

8353477[/snapback]

Det skjønnte jeg ikke helt.. HVilket lokk? Hele døra mener du? eller hva?

8353562[/snapback]

den døra du tar opp når du skal slå på maskinen. Der den led lampa sitter. Måtte skifte den ut. Var øødelagt. Skruene vil ikke sette seg fast nå.

Faktisk er jeg bare 13år, sparte opp alt selv (11000-14000)

Bestilte alt selv, og bygde den opp. (STOLT) :)

Lenke til kommentar
Har aldri skrudd av den døra, har ikke hatt behov for det. Tar heller av hele fronten, med noen klips.

8353639[/snapback]

JEg måtte ta opp den døra for å skifte LED :) Men jeg skal få fikset det snart :I,

8353712[/snapback]

fikk du skiftet LED da?

Lenke til kommentar
Har aldri skrudd av den døra, har ikke hatt behov for det. Tar heller av hele fronten, med noen klips.

8353639[/snapback]

JEg måtte ta opp den døra for å skifte LED :) Men jeg skal få fikset det snart :I,

8353712[/snapback]

fikk du skiftet LED da?

8353793[/snapback]

Jepp.

Lenke til kommentar

8353639[/snapback]

8353712[/snapback]

fikk du skiftet LED da?

8353793[/snapback]

Har fiksa alt nå. Det som gjenstår er å kjøpe noe kald katode samt ei ny musmatte til min G5. Noen innspill ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...