brekkmiddel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skal kjøre langt i ferien i sommer. Og alle vet at småunger og lange bilturer = ett helvetias bråk. Så jeg skal gå til innkjøp av en håndholdt konsoll så mini'en har noe å spille på. Men, hvilken skal jeg velge?? Kan jo nevne at hun er ett råskinn på PS2 og Xbox360. Så de trenger egentlig ikke være "barnevenlige" Hvilke konsoll har de beste spillene for en 6 år gammel jente?? Har egenligt skjønt at PSP er for den litt eldre generasjonen. Hva mener dere som har disse konsollene?? Takker for alle innskudd. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg kan ikke uttale meg så mye om PSP, men jeg tror muligens DS er et bedre valg grunnet spillutvalg og batteritid. DS Lite kan du bruke i opp til 15 timer eller noe på en lading, om du justerer skjermbelysningen. PSP vil ha problemer på en lang tur, da den bruker plater som lagring. Ikke forvent mer enn rundt 5-6 timers batteritid. Samtidig kan DS spille av alle GBA-spill. Og det også bedre enn alle GBA-spillere, bortsett fra GBA Micro som skal ha en enda bedre skjerm. Hvilke spill du velger ut er jeg ikke sikker på, men om du nevner noen typer spill hun liker kan jeg sikkert anbefale noen. Min niese på 9 år digger sin DS og spiller New Mario Bros, Nintendogs, Mario 64 DS, Wario Ware Touched stort sett. Virker som hun digger disse spillene. Hun har spilt DS nå i 2 år. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 DS er klart det beste valget til en jente generelt sett. Spill som Nintendog, Princess Peach er gode spill for jenter i den alderen. Meget artig konsoll og god kvalitet. Fåes også i rosa om ønskelig. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror jeg ville gått for psp. Der får du mye mer for penga. Du kan til og me sette på en film(umd) hvis hun går lei av å spille. Har selv hatt psp og anbefaler deg den på det sterkeste PS: Sjekk om du finner en brukt og i god stand før du går i butikken Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nintendo DS, pga spillene. Ikke at de er barnslige, de er barnlige og hyggelige, samtidig som de ikke minst er vanvittig morsomme. Bonus er bra batteri-tid. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sony PSP + travel kit (billader og slikt). Ellers så kan du jo gå til innkjøp av en DVDspiller som du kan feste på nakkestøtten? Spill blir ofte litt bob-bob. "PAPPA KAN DU HJELPE MEG?!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå