Gå til innhold

Antall visninger låst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shit happens-holdningen tyder vel mer på uryddig koding av forumet og latskap enn noe annet  :tease:

8353568[/snapback]

Jeg kan ikke snakke for de som har koda forumet. Har bare observert dette fenomenet mange ganger før, og det ordner seg alltid etter hvert :)

 

Hvis jeg hadde koda dette forumet, derimot, hadde det gått skikkelig dårlig :p

 

(Du husker vel min suksess med JSP og det som verre er på ITGK?)

Lenke til kommentar
(Du husker vel min suksess med JSP og det som verre er på ITGK?)

8354352[/snapback]

Du kan jo ta opp igjen ITGK til høsten, hvis du spør riktig pent så kanskje du får meg som studass :)

 

Har observert dette problemet med trådene før, men jeg synes det er rart at det ikke blir fiksa.

Lenke til kommentar

Dette er normalt. Det oppdateres normalt noen ganger i døgnet. Det jobbes med å gjøre det enda mer effektivt, men kan nevnes at det etter serveroppgraderingen gikk fra opp mot et par hundre tusen i kø til noen titusener. Tatt i betraktning at forumet stadig blir større og større (i går ble det for første gang postet over 9000 innlegg blant annet) så går det fremover :)

Lenke til kommentar
Jepp. Kom over 9400 innlegg ila gårsdagen. Folk hadde tydeligvis mye å si etter påskeferien. Så nå venter vi bare i spenning for når 10k ryker :)

 

da jeg begynte i den jobben jeg har nå hadde jeg cirka 1.2 meldinger per dag og nå ligger jeg med 2 meldinger per dag i snitt... så det har tatt seg ganske bra opp. skal gjøre mitt for at vi runder 10k snart....

 

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...