CerveZa_ Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 jeg vil anbefale NextGenTel (grunnet mye for pengene + akseptabel upload hastighet) og Bluecom (har hørt at du får ganske lang IP-range av dem) Anbefaler Telenor fremfor Tiscali av den enkle grunn at det koster rett under 1000-lappen å si opp Telenor-abb før bindingstida er ute, men for å si opp Tiscali før bindingstida er ute må du betale for hele perioden du har igjen med binding Eks: Har du Tiscali til 500kr/mnd og 1 års binding og du finner ett bedre tilbud etter 6mnd, da må du altså punge ut med 6mnd x 500kr = 3000,-!! _________________ Error! No error... [ Denne Melding var redigert av: CerveZa_ på 2002-12-18 15:34 ] Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Bruker Bluecom og er rimelig godt fornøyd. MEN HOLD DEG LAAANGT UNNA TELENOR !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 10:02, skrev Golf Bag:Dere som snakker godt om Telenor må åpenbart være ansatt der eller noe sånn. Slike holdninger går det jo ikke ann å ha? Telenor sux. De som er ansatt i Telenor vet hvor ille ting faktisk er, så de snakker vel neppe så veldig positivt om dem heller Jeg har jobbet i Telenor selv, og jobber pr idag for et selskap eid av Telenor... NextGenTel er min leverandør, lenge leve NGT :smile: Andy Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Det var ikke min mening å starte noen "for-eller-mot-Telenor-debatt" her. Det er vel sånn at noen liker mora og andre dattera. Jeg har uansett fått vite det jeg trengte (tusen takk). Lenke til kommentar
bertie Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 til Chief eller andre med samme viten: Hvorfor går det ikke an å bestille "gammel" ADSL fra Telenor nå eller etter nyttår? Hvis noen kan gi meg en link, et telefonnummer eller noe som kan bekrefte dette ville jeg vært takknemlig. Det kan være noe som har gått meg hus forbi, men jeg kan ikke si jeg kan finne slik informasjon. Personlig er jeg forsiktig med å gi regelrett feil opplysninger når folk spør om ting, men det er kanskje greit hvis man ikke liker Telenor. bertie Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Etter hva jeg skjønner er det fullt mulig og absolutt gunstigst å bestille Nye Online ADSL nå og så skifte abonnementstype senere... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 18:33, skrev cyberpet:Etter hva jeg skjønner er det fullt mulig og absolutt gunstigst å bestille Nye Online ADSL nå og så skifte abonnementstype senere... Hvorfor skulle en overpriset tjeneste være så gunstig? Lenke til kommentar
1boot Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Den 2002-12-18 05:03, skrev Chief: Over nyttår blir gamle ADSL til nye ADSL, de innfører grense på gamle ADSL også! Hvor har du denne info fra ?? kan ikke se å ha lest/hørt dette noen steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå