Labanman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hei. I det siste har et program kalt svchost.exe oppført seg merkelig. Kanskje noen her kan gi svar på noen av spørsmålene mine anngående programmet? Hva er det? Hvorfor tar det plutselig 97-100% av CPU`en min? Kanskje veldig dumt av meg å ikke vite hva det er, men håper på raske svar. Screenshot Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PS. Kanskje feil forum og poste dette i. Isåfall beklager jeg! Mvh. Labanman Endret 12. april 2007 av Labanman Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei. I det siste har et program kalt svchost.exe oppført seg merkelig. Kanskje noen her kan gi svar på noen av spørsmålene mine anngående programmet? Hva er det? Hvorfor tar det plutselig 97-100% av CPU`en min? Kanskje veldig dumt av meg å ikke vite hva det er, men håper på raske svar. Screenshot PS. Kanskje feil forum og poste dette i. Isåfall beklager jeg! Mvh. Labanman 8353302[/snapback] Kjør en Ad-aware test og en Spybot SD test.. det skal forsvinne tror jeg.. Det er vel Spyware som driver og kaller seg samme som Windows Prosesser.. Veldig Veldig irriterende... Lenke til kommentar
Labanman Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Har kjørt SaS og HJT men de sier ikke noe, skal prøve ad-aware nå=) takk for raskt svar Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har kjørt SaS og HJT men de sier ikke noe, skal prøve ad-aware nå=) takk for raskt svar 8353358[/snapback] Null probs.. og hvis ikke det funker.. Last ned Avast og kjør en test med det.. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan du legge ut hjt loggen her? Lenke til kommentar
brusno Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du kan jo ta en kikk på denne siden: http://www.neuber.com/taskmanager/process/svchost.exe.html Lenke til kommentar
Labanman Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Oki. Men jeg må avslutte nå, men skal undersøke videre imorgen. - stealthy Det kan jeg godt, men greit om jeg sender deg en PM om det imorgen? Jeg har allerede sjekket loggen på denne Automatiske HJT logg siden men disse sidene er jo ikke 100% Pålitelige. Lenke til kommentar
Labanman Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Okay brusno. Men vet ennå ikke om det er en sys fil, eller et spyware... takk btw Endret 10. april 2007 av Labanman Lenke til kommentar
Greke88 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har akkurat det samme problemet selv. Jeg kjørte Prosess Explorer og fant ut at det var et prog. som het wmiprvse.exe som ligger under svchost.exe. Er det det samme hos deg og? Lenke til kommentar
Labanman Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har samme program kjørende som deg også ja. Aner ikke hva det er og hva det gjør heller =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå