Feltherre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hei har et spørsmål her: Hvilke fag på den videregående skolen gir poeng? Og da lurer jeg på om det er noen fag som gir poeng på Media og Kommunikasjon? finner ingen innformasjon om det på videregående. Takker for alle svar Endret 10. april 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nå vet ikke jeg om det er noe spesielt for MK, men det er vel sånn at hvis du velger samme fordypningsfaget i VKI og VKII får du to studiepoeng. Det er vel tre med matte om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar
hautainn Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tenker du på realfags-poeng? Hvis jeg husker riktig gir Matte R1/S1(Tilsvarer mx) 1 poeng, biologi gir 0,5 poeng og fysikk 0,5 poeng, kjemi 1 poeng. Men du tenker altså media? Tror du kan se bort i fra realfagspoeng. Men snittet ditt multiplisert med 10 er nok ganske relevant. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Takk for svar Tenkte på alle slags type poeng så jeg kan få på MK. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det lureste du gjør er nok å oppsøke rådgiver på skolen eller noe sånt. Han/hun kan gi deg grundig informasjon om poeng og lignende. I farten kan jeg si at realfagene gir ekstrapoeng, og dessuten finnes det såkalte fordypningspoeng for de ikke-obligatoriske fagene du tar i BÅDE vk1 og vk2.. oppsøk rådgiver du, vedkommende kan gi deg info som stemmer, garantert Lenke til kommentar
hautainn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Det lureste du gjør er nok å oppsøke rådgiver på skolen eller noe sånt.Han/hun kan gi deg grundig informasjon om poeng og lignende. I farten kan jeg si at realfagene gir ekstrapoeng, og dessuten finnes det såkalte fordypningspoeng for de ikke-obligatoriske fagene du tar i BÅDE vk1 og vk2.. oppsøk rådgiver du, vedkommende kan gi deg info som stemmer, garantert 8363468[/snapback] Fordypningspoeng finnes ikke lengre, det gies kun realfagspoeng. men litt mer on-topic: Ja, hør med rådgiveren din Endret 12. april 2007 av hautainn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå