Gå til innhold

Null bilde??#"¤%&

ikkenostress

Anbefalte innlegg

Har et 3D blaster MX 440 kort som jeg sliter med,problemet er at jeg ikke får no bilde ut på tv..har lasta ned den nyeste driver,n men til ingen nytte.Det som skjer er at f.eks windows playern viser seg i tv men inne i player,n så er det svart på tv,men så vises bilde i monitorn...har satt på pal,og kloning av skjermen så alt kommer opp på tv, men ikke selve filmen...noen som kan gjelpe?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skjønner deg rett så ser du det vanlige på tven men ikke det som vises i mediapleyern. foreksempel filmen. Har akkurat det samme problemet selv med det samme kortett. det jeg gjør er og gå inn og ut av innstillingene til skjermen så fikser det seg. men så fort jeg lukker mediaplayern og andre pleyere så må jeg gå inn og ut for og få det til og futte. Det er kjedelig men det funker... noen som har noen tips? jeg har de nyeste driverne.

Lenke til kommentar

hehe takk for svar..men det syke var at jeg lekte meg litt og fant ut av det..det man må gjøre er å gå inn i display,settings,advanced,geforce4 MX 440 så kommer det opp en meny på høre side.

klikk så på noe som heter overlay controls,der inne så setter du full sceen device på second display ..og vips..det blir bilde i i playern og i alle andre playere og..

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om dette funker for dere, men jeg i Win XP setter bare skjerm utgangen, som forsovidt vises som en egen monitor til standard skjerm når jeg skal se film.. Ganske enkel løsning. Har enda ikke funnet ut hvordan jeg kan få media player til å kjøre fullscreen på tv'en uten å gjøre dette.. Lykke til kara.. Fuck Windows :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...