Zombane Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg har en lys skrapelyd av bremsene når jeg kjører men når jeg tar så vidt på bremsen forsvinner den (trenger ikke å bremse) noen som vet hvordan jeg skal fikse det? Takker for svar =) Lenke til kommentar
Holten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det ikke utslitte bremseklosser da? De kan jo lage en skrapelyd Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Muligens dritt i mellom kloss og skive. Men kan også være utslitte klosser og eller skive. Lenke til kommentar
Zombane Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Er ganske sikker på at det ikke er utslitte klosser.....skal prøve og vaske over med høytrykkspyler mellom klossene og se hva som skjer... kan det vær noe annet som er gale? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) ikke godt å si, kan være noe med skivene også, hører du hvor lyden kommer fra? Jeg ville kjørt i en avsinding høy fart og bråbremset et par ganger og sett om det hadde hjulpet.. Da får bremsene smake litt kake Endret 17. april 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå