Gå til innhold

kjøpte xbox på lefdal, lang leverings tid?

hansol123

Anbefalte innlegg

hei, kjøpete enn xbox 360 hos lefdal på lørdag, ringte de idag og spurte om den var sendt. dama i andre enden sa at den vart sendt ifra de idag og jeg måtte ringe de imorra for å få sporingsnr..

men er det noen som har litt peiling på hvor lang tid det tar og sende enn xbox til nordland-> helgeland??

hadde håpet på og få den før helga.

og er det noen som vet hvor man kan skaffe seg pgr3 billig og fort som pokkeR? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som du var heldig. Selv bestilte jeg for 12 dager siden og fikk ikke min postlagt før i går klokken 18.32. At dette først skjedde etter at jeg hadde begynt å mase på dem (og etter å ha fått utlevert et 4 måneder gammelt sporingsnummer..) tyder egentlig bare på at rutinene på Lefdal er rimelig dårlige. Skal da ikke ta 7 virkedager å få pakket og sendt en vare som de opplyser er lagerført ved bestilling.

Vurderer egentlig bare om jeg skal benytte meg av angreretten min og kreve pengene tilbake. Har heller lyst til å ta pengene mine med til en mer seriøs forhandler, selv om det koster noen hundre ekstra.

Lenke til kommentar
hei, kjøpete enn xbox 360 hos lefdal på lørdag, ringte de idag og spurte om den var sendt. dama i andre enden sa at den vart sendt ifra de idag og jeg måtte ringe de imorra for å få sporingsnr..

men er det noen som har litt peiling på hvor lang tid det tar og sende enn xbox til nordland-> helgeland??

hadde håpet på og få den før helga.

og er det noen som vet hvor man kan skaffe seg pgr3 billig og fort som pokkeR? :p

8352630[/snapback]

Bestilte min torsdag og fikk den onsdag uka etter. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...