hansol123 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hei, kjøpete enn xbox 360 hos lefdal på lørdag, ringte de idag og spurte om den var sendt. dama i andre enden sa at den vart sendt ifra de idag og jeg måtte ringe de imorra for å få sporingsnr.. men er det noen som har litt peiling på hvor lang tid det tar og sende enn xbox til nordland-> helgeland?? hadde håpet på og få den før helga. og er det noen som vet hvor man kan skaffe seg pgr3 billig og fort som pokkeR? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 du får den før helga Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kjøpte min tirsdag, forrige uke så satser på at min ligger i posten imorgen! Synes dem kunne sendt med sporingsnummer i ordrebekreftelsen.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 okei da håper jeg at det ligger enn hente lapp på torsdag/fredag ettersom du bestillte i ferien raging king så tok det vel lengre tid? bestillte du gamerpack ? =) Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jepp,ringte dem idag,skulle sendes iløpet av uken, håper dem sender imorgen så er det en ørliten sjanse for at jeg kan få den på lørdag! Og ja, jeg bestilte gamerpack! God pakke også da,grei pris med 3 gode spill etter deg jeg har hørt/sitt.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) hehe ^^ ganske bra pakke ja^^ 400kr ekstra for 3 spill er ikke så dyrt! pakka vart sendt kl. 14.12 idag :/ så sjangsen for å få den til fredag/lørdag jeg vel ganske liten? Endret 11. april 2007 av hansol123 Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det kan nok hende at du får den på lørdag, menne jfaal mandagen Kan trøste deg me at du får nok din før min,selv om jeg bestilte tidlig tirsdag forrige uke:P Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 hehe godt og høre neida, men ekspress over natten på spill er det mulig? tenkte på pgr3 til helga Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tror det må spesial bestilles:P Menne det er jo 3 dager å sende på? viss pakken ankommer lørdag? Tror det skal gå jeg! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 hehe, ringer de imorra og fixer det kan prøve og få det sendt til jobben min da veit jeg at jeg har det på fredag ettermidag ifølge posten.no Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Virker som du var heldig. Selv bestilte jeg for 12 dager siden og fikk ikke min postlagt før i går klokken 18.32. At dette først skjedde etter at jeg hadde begynt å mase på dem (og etter å ha fått utlevert et 4 måneder gammelt sporingsnummer..) tyder egentlig bare på at rutinene på Lefdal er rimelig dårlige. Skal da ikke ta 7 virkedager å få pakket og sendt en vare som de opplyser er lagerført ved bestilling. Vurderer egentlig bare om jeg skal benytte meg av angreretten min og kreve pengene tilbake. Har heller lyst til å ta pengene mine med til en mer seriøs forhandler, selv om det koster noen hundre ekstra. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 har vel kanskje noe med at det har vært påske da at det tok så lang tid for deg? pakken min vart levert inn kl. 19.18 igår i oslo så er vel på fauske imorra:D og i sandnessjøen på lørdagen:D Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 hei, kjøpete enn xbox 360 hos lefdal på lørdag, ringte de idag og spurte om den var sendt. dama i andre enden sa at den vart sendt ifra de idag og jeg måtte ringe de imorra for å få sporingsnr.. men er det noen som har litt peiling på hvor lang tid det tar og sende enn xbox til nordland-> helgeland?? hadde håpet på og få den før helga. og er det noen som vet hvor man kan skaffe seg pgr3 billig og fort som pokkeR? 8352630[/snapback] Bestilte min torsdag og fikk den onsdag uka etter. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 hmm, den er på fauske idag og ifølge posten sine egne nettsider tar det 1 dag ifra fauske til her jeg bor så kanskje imorra? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Pakken min kom på posten fredag/igår, ble sendt 11.04.. Henter den idag! Gleder meg! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 fikk henta min igår så sitter og spiller nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå