Gå til innhold

Litt hjelp til GH 11


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på litt angående GH 11 DeLuxe

 

# Hvilket år sluttet de å lage DeLuxe modellen?

 

# Jeg ønsker anlegg til den, bare to høytalere ikke sub, MEN. vil ikke ha cd spiller, bare en sånn som gjør jeg kan koble MP3'n til. Har dere link/forslag?

 

# ossen gjør man det med strøm angående anlegg. det er sånn strømuttak på motoren, men det holder vel baremens motoren går, så må du eventuelt koble et batteri til motoren og anlegg til batteri?

 

# Er det vanskelig og spraylakke båten? Pusse selvfølgelig ned og sånn. Og nei, ikke sånn tagge spray, mener sånn proff.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Kan desverre ikke svare deg på det med Deluxe modellen, men det om annlegget kan jeg ta....

 

Hvis ikke du vil ha cdspiller, kobler du bare til en forsterker i stedet for, og så kobler du til mp3 spilleren til denne.... Men det er ofte like billig og kjøpe en grei cdspiller i stedet for en forsterker.....

 

Strømuttaket på din motor (som jeg regner med er en 9,9) er bare til lanterne, og der varierer styrken på strømmen i forhold til turtallet på motoren, så ja du må ha et batteri, men er ikke helt sikker på om du kan lade dette med motoren....

 

Og lakke båten kommer helt ann på hvordan stand den er i men uansettt er det en betydelig jobb bare og pusse den ned og dessuten hvis du skal ha folk til og lakke den for deg kan det bli dyrt, men selv om du gjør det selv koster det en del bare i lakk....

Lenke til kommentar

Boomblaster vil nok bli mye lettere og kanskje billigere også. Med tanke på at du måtte kjøpt høyttalere som tåler vann siden Gh11 ikke akkuratt er uten sjøsprut ;)

 

Er ikke helt sikker på det med deluxe modelen, men er ikke det den samma som de lager nå bare det at de har gjort ripa og dørken høyere så de kunne ha den selvlensende?

 

Har selv en Gh11 som er rundt 20 år og den er fortsatt i toppstand :D

Lenke til kommentar
Boomblaster vil nok bli mye lettere og kanskje billigere også. Med tanke på at du måtte kjøpt høyttalere som tåler vann siden Gh11 ikke akkuratt er uten sjøsprut ;)

 

Er ikke helt sikker på det med deluxe modelen, men er ikke det den samma som de lager nå bare det at de har gjort ripa og dørken høyere så de kunne ha den selvlensende?

 

Har selv en Gh11 som er rundt 20 år og den er fortsatt i toppstand :D

8394271[/snapback]

Vantette høytalere koster ikke så mye da, 300kr ca....

Lenke til kommentar
Vantette høytalere koster ikke så mye da, 300kr ca....

8405549[/snapback]

 

Daså :)

 

 

Til trådstarter: Hvor hadde du tenkt å ha høyttalerne og forsterker/cdspiller?

8416668[/snapback]

 

Må bare få en ting klart, har kjøpt en LS nå, ikke deluxe. tenkte å ha forsterker under styrkonsoll, og to marinehøytalere på siden av styrkonsollen. Tenker også på Sub, da foran på styrkonsollen.

 

Kan noen hjelpe meg med en annen ting, trenger ratt. hvor kan jeg kjøpe det?

Endret av EdvardVIP
Lenke til kommentar

Ratt har du fleste båtbutikker hvis det er noen i nærheten der du bor.

Ellers har du noen nettsider:

 

http://www.maritim.no/

 

http://watski.no/

 

Veit ikke ossen Gh'n din er, men hadde jeg satt et basselement i styrekonsolen hadde det skrangla noe sykt :p

 

 

Forsjellen på deluxe og Ls er vel at Ls har fått høyere rekke og dørk så det blei mulig og ha selvlenser i båten? Er ikke sikker her men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...