EdvardVIP Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg bare lurer på litt angående GH 11 DeLuxe # Hvilket år sluttet de å lage DeLuxe modellen? # Jeg ønsker anlegg til den, bare to høytalere ikke sub, MEN. vil ikke ha cd spiller, bare en sånn som gjør jeg kan koble MP3'n til. Har dere link/forslag? # ossen gjør man det med strøm angående anlegg. det er sånn strømuttak på motoren, men det holder vel baremens motoren går, så må du eventuelt koble et batteri til motoren og anlegg til batteri? # Er det vanskelig og spraylakke båten? Pusse selvfølgelig ned og sånn. Og nei, ikke sånn tagge spray, mener sånn proff. Takker for svar Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei Kan desverre ikke svare deg på det med Deluxe modellen, men det om annlegget kan jeg ta.... Hvis ikke du vil ha cdspiller, kobler du bare til en forsterker i stedet for, og så kobler du til mp3 spilleren til denne.... Men det er ofte like billig og kjøpe en grei cdspiller i stedet for en forsterker..... Strømuttaket på din motor (som jeg regner med er en 9,9) er bare til lanterne, og der varierer styrken på strømmen i forhold til turtallet på motoren, så ja du må ha et batteri, men er ikke helt sikker på om du kan lade dette med motoren.... Og lakke båten kommer helt ann på hvordan stand den er i men uansettt er det en betydelig jobb bare og pusse den ned og dessuten hvis du skal ha folk til og lakke den for deg kan det bli dyrt, men selv om du gjør det selv koster det en del bare i lakk.... Lenke til kommentar
Golito Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 uff, vet jeg er nedlatende men anlegg i sånne små joller er utrolig "harry" Har maken båt som deg selv, det er en kjempebåt men den kler ikke anlegg. Rett og slett Lenke til kommentar
Jung Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ta med deg Boomblaster når du skal på sjøen du! Det gjorde jeg med min første båt.. Funker fett også Stereo som er fastmontert er ikke noe for en GH 11 Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Boomblaster vil nok bli mye lettere og kanskje billigere også. Med tanke på at du måtte kjøpt høyttalere som tåler vann siden Gh11 ikke akkuratt er uten sjøsprut Er ikke helt sikker på det med deluxe modelen, men er ikke det den samma som de lager nå bare det at de har gjort ripa og dørken høyere så de kunne ha den selvlensende? Har selv en Gh11 som er rundt 20 år og den er fortsatt i toppstand Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Boomblaster vil nok bli mye lettere og kanskje billigere også. Med tanke på at du måtte kjøpt høyttalere som tåler vann siden Gh11 ikke akkuratt er uten sjøsprut Er ikke helt sikker på det med deluxe modelen, men er ikke det den samma som de lager nå bare det at de har gjort ripa og dørken høyere så de kunne ha den selvlensende? Har selv en Gh11 som er rundt 20 år og den er fortsatt i toppstand 8394271[/snapback] Vantette høytalere koster ikke så mye da, 300kr ca.... Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vantette høytalere koster ikke så mye da, 300kr ca.... 8405549[/snapback] Daså Til trådstarter: Hvor hadde du tenkt å ha høyttalerne og forsterker/cdspiller? Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Vantette høytalere koster ikke så mye da, 300kr ca.... 8405549[/snapback] Daså Til trådstarter: Hvor hadde du tenkt å ha høyttalerne og forsterker/cdspiller? 8416668[/snapback] Må bare få en ting klart, har kjøpt en LS nå, ikke deluxe. tenkte å ha forsterker under styrkonsoll, og to marinehøytalere på siden av styrkonsollen. Tenker også på Sub, da foran på styrkonsollen. Kan noen hjelpe meg med en annen ting, trenger ratt. hvor kan jeg kjøpe det? Endret 18. april 2007 av EdvardVIP Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ratt har du fleste båtbutikker hvis det er noen i nærheten der du bor. Ellers har du noen nettsider: http://www.maritim.no/ http://watski.no/ Veit ikke ossen Gh'n din er, men hadde jeg satt et basselement i styrekonsolen hadde det skrangla noe sykt Forsjellen på deluxe og Ls er vel at Ls har fått høyere rekke og dørk så det blei mulig og ha selvlenser i båten? Er ikke sikker her men. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis ikke båten er selvlensende ville jeg ikke anbefale og intsallerer annlegget steder der det KAN bli vann over hvis du glemmer og øyse..... Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 1990 tror jeg de sluttet å produsere båten. Har makan selv. God båt, men nå skal den selges.. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor ikke bare ta en sånn iPod-løsning som går på batteri og ha med seg når du skal ut i båten? Skal selv bestille Logitech MM50 nå. Vet dog ikke hvordan lyden fra denne er :\ Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 I båt som er et veldig åpent miljø, vil det ikke bli noe serlig lyd i sånn en liten tass som det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå