SiR0 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dommen har falt. Dette bildet har stukket av med tittelen som Norges beste mobilbilde. Les mer Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 tsh, lite imponert er jeg hvertfall. hadde jeg vist om den konkuransen der hadde jeg vunnet Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Synes bildet var bra, men det var mange andre gode bilder, som var like gode som det. Men folk har jo forskjellig smak og da. Endret 10. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det var i hvret fall det bildet jeg stemte på Et ganske bra bilde, noe som er i sterk kontrast til halvparten av de 10 finalebidragene. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg var på den kampen. Skuffende kamp. Og en fyr ble lam også, en fra FFK. Var litt creepy etter kampen, gråtene og rasende startfans, illefall når man har en stefar som vifter rundt med et FFK skjerf. Jeg heier på start, bare for å få det klart . Bra bilde, minnte meg først om Prison Break. Kansje derfor jeg stemte på det , men hadde ingen idé om at det var fra den start kampen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hmm, lurer på hva det neste blir Norges beste lyd-opptak kansje :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Godt at biletet eg stemte på vant, men eg trur dei har gjort ein feil når dei trakk vinnaren av skiparet, skulle være meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg