MrLee Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Helt enig. Det er galt nok å måtte reise rundt hele tiden. Skal du være tilgjengelig hele tiden også så får man jo aldri sovet. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 De som kunne trenge det mest, vil ikke ha mulighet til å bruke mobilen på fly. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Um, hvorfor kom mitt innlegg før OPs? LOL Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Greit å kunne hvile på flyet, når en reiser så mye som forretningsfolk ofte gjør. Dessuten trenger en jo ikke å være tilgjengelig på mobilen hele tiden heller. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg ser for meg alle fjortisene som snakker om alle de 4 pilsene de klarte å få ned på lørdag (før spydde i dusjen)... *GRØSS* Fly bør forbli mobilfri-sone... Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Fytterakkern, det vil kunne bli et mareritt om noen stadig skal prate i mobil på fly. Både mange unge og eldre er veldig dårlige til å vise hensyn, dvs. prater høyt i mobil..... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror ikke de rundt meg vil plages så mye av meg (ingen som har lagt merke til meg i stille sonen på nsb sine tog...) Men det holder med 2-3pers av 400 som driter i det rundt seg, så blir hele flyreisen en plage for resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg