Blib Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvilke håndholdte videospillere er det som er gode? Ingen spesielle krav utenom de vanlige (utseende, batteritid, skjerm). Noen som kan linke til tester? Vurderer iPod video atm, pga design, noen andre som er verdt å se på? Helst med større skjerm? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har ipod vidio, eg synst ikkje det er noe til og sjå film på. Du trenger størrs skjerm som du spør etter, det er kjekt og sjå film på den første månen. Så eg ville hatt større sjerm en det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Kjøp deg en PSP 8353307[/snapback] Tenkt på det, men det er bortkastede penger å kjøpe hardware jeg ikke vil bruke. Skal ikke spilles på. _Kanskje_ jeg skulle brukt den til musikkspilling, men sikkert ikke det heller. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kjøp deg en PSP 8353307[/snapback] Tenkt på det, men det er bortkastede penger å kjøpe hardware jeg ikke vil bruke. Skal ikke spilles på. _Kanskje_ jeg skulle brukt den til musikkspilling, men sikkert ikke det heller. 8354081[/snapback] Skal du berre bruka den til film og sån, kan du ikkje berre kjøpe sån reise dvd greier? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Skal du berre bruka den til film og sån, kan du ikkje berre kjøpe sån reise dvd greier? 8375686[/snapback] Jo, det er det jeg kan. Og derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal du berre bruka den til film og sån, kan du ikkje berre kjøpe sån reise dvd greier? 8375686[/snapback] Jo, det er det jeg kan. Og derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en 8376301[/snapback] Eg hadde berre funnet ein og kjøpt, det er jo ikkje store forsjelen på dei synst eg? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Les disse testen her: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=150053 Best i test: 1000,- for 7". Hvis du en gang vurdere bilsett: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=145811 Den øverste linken er vel mest relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå