Fulgu Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kveldsstemmning på industrikaia i Mo i Rana Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Veldig pent! Det eneste jeg skal klage på er at det ser litt uskarpt ut, og at skyene ble litt for jevne/lite detaljer. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 fint bilde, gode detaljer og fint lys på himmelen. Men bildet har mistet mye av detaljene på kranene. veldig mange svarte felt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ingenting å utsette på, annet enn at den stolpen litt uti fjorden kunne vært fjernet.. Meget bra! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Dødsbra motiv og komposisjon! Men noe teknisk småplukk som desverre ødelegger litt. Enig med skyene og en viss uskarphet. Dessuten, to ting: - Litt merkelig "feeling" eller konsistens flere steder, spesielt på vannet og isen. Kan nesten se ut som selektiv støyfjerning? - Og vanligvis syns jeg ikke sånt spiller så mye rolle, men den høye lysmasta like til venstre for den ene kranen var ganske forstyrrende for den ellers rene formen til kranene, spesielt fordi den er så nær opptil. Endret 10. april 2007 av Onkel Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 - Og vanligvis syns jeg ikke sånt spiller så mye rolle, men den høye lysmasta like til venstre for den ene kranen var ganske forstyrrende for den ellers rene formen til kranene, spesielt fordi den er så nær opptil. 8352865[/snapback] Jeg er enig i det. Og så den stangen ute i vannet.. Lenke til kommentar
tness Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Flott motiv,men er enig i det andre skriver om uskarphet. Er blitt i overkant opptatt av skarphet, sikkert derfor jeg selv har problemer med akkurat det:) Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Dødsbra motiv og komposisjon! Men noe teknisk småplukk som desverre ødelegger litt. Enig med skyene og en viss uskarphet. Dessuten, to ting: - Litt merkelig "feeling" eller konsistens flere steder, spesielt på vannet og isen. Kan nesten se ut som selektiv støyfjerning? - Og vanligvis syns jeg ikke sånt spiller så mye rolle, men den høye lysmasta like til venstre for den ene kranen var ganske forstyrrende for den ellers rene formen til kranene, spesielt fordi den er så nær opptil. 8352865[/snapback] feelingen\konsistensen du henviser til er det som fasinerte meg da jeg sto der, vannet er fullt av små klatter med sørpe og is, som ga ett veldig spesielt speilbilde i vannet, og ser kanskje ut som støyfjerning, men det var faktisk slik det så ut, naturens egen støy. Uskarpt? Er det virkelig så ille? Skyene kan jeg ikke gjøre så mye med, det var nå engang slik de var der og da. Skal forsøke å fjerne lysmasten, er enig med dere der, takk for kritikken! Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er vel kun igjen positive ting å si for meg nå Veldig bra komposisjon. Fine duse farger. Synes også du oppnår et sug inn mot motivet ved hjelp av himmelen og gjenspeilingen i vannet. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Flott bilde! Synest den aller nærmeste forgrunnene kunne vært utelatt, ellers mye bra i dette. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg syns dette var et knallbra motiv (fine linjer ), fanget i nydelig lys, men da jeg tok en kikk på på dette på den normalt svært gode skjermen min hjemme, var skyene virkelig grellt utbrent - ikke på noen vanlig, dannet og akseptabel måte, men virkelig stygt og ødeleggende. Er det ingen andre som ser det? (her på jobben mister jeg alle detaljer fom. de 2-3 lyseste gråtonene, så her ser jeg det ikke) Ellers er jeg veldig enig med Ragamuffin - stenene i vannkanten gjør seg ikke. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Veldig flott vinkel. Likte spesielt at vannet gjenspeiler det flotte himmelen, med de to kranene. Men jeg likte ikke de hvite flekkene i vannet (is? snø?) Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg syns dette var et knallbra motiv (fine linjer ), fanget i nydelig lys, men da jeg tok en kikk på på dette på den normalt svært gode skjermen min hjemme, var skyene virkelig grellt utbrent - ikke på noen vanlig, dannet og akseptabel måte, men virkelig stygt og ødeleggende. Er det ingen andre som ser det? (her på jobben mister jeg alle detaljer fom. de 2-3 lyseste gråtonene, så her ser jeg det ikke) Ellers er jeg veldig enig med Ragamuffin - stenene i vannkanten gjør seg ikke. 8358771[/snapback] Tar den, bildet er redigert på en laptopskjerm som lever sitt eget liv alt ut i fra vinkelen den er bøyd i Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 "Skyene kan jeg ikke gjøre så mye med, det var nå engang slik de var der og da." Hva med å vente/komme tilbake en annen kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå