Fiskeoppdretter Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har nå i en god stund ikke kunne være på Teamspeak samtidig som jeg spiller bf2 pgr problemer med ping. Oppdaget for en stund siden at jeg hadde veldig ustabil ping til tider, og trodde det var nettverket mitt. Men det var det ikke. Fant ut at det bare var ustabilt da jeg kjørte TS samtidig. Når man spiller i en klan som bruker TS, er det ganske teit å være med når man har fra 30 til 900+ i ping... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kansje få bedre linje, og sjekke om noe/noen andre bruker nettverket også Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Kansje få bedre linje, og sjekke om noe/noen andre bruker nettverket også 8352927[/snapback] Linja er mer enn god nok. Jeg kan spille bf2 uten problemer med pingen når jeg ikke bruker TS samtidig... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ctrl-Alt-Delete -prosesser og avslutt alle unødvendige prosesser der. Pass på så du ikke avslutter noe på systemet da. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Bruker å gjøre det hver gang før jeg spiller. Problemet er ekstrem ustabil ping når jeg bruker Teamspeak samtidig som jeg spiller BF2. Hvis jeg ikke bruker TS, går det helt smertefritt med pingen i bf2... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hmm. Kanskje du burde ha mer ram? Eller prøv og skru ne oppløsningen på det laveste. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Evt prøve Ventrilo. bare et forslag da Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hmm. Kanskje du burde ha mer ram?Eller prøv og skru ne oppløsningen på det laveste. 8371912[/snapback] Vurderer å kjøpe mer ram. Men har ram noe å si for ping? Jeg har 1 gb ram, og et 7600gt kort. Har kunnet spille bf2 med full grafikk og likevel ha 100 fps inntil nylig da pingen ble sur på meg når jeg bruker TS mens jeg spilte BF2. Skal også prøve ventrilo nå Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hmm. Kanskje du burde ha mer ram?Eller prøv og skru ne oppløsningen på det laveste. 8371912[/snapback] Dette har vel ikke noe med ping å gjøre. Sikker på at det ikke er noen andre programmer som bruker linja? Har selv veldig liten linje, og har stabil og god ping når jeg bruker TS og spiller BF2 samtidig. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 hmmm.... kanskje jeg bare skal formatere hele driten og se om det blir bedre Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det har noe med ping og gjøre jo. JO høyere oppløsning jo mer lagger det(viss du har dårlig skjermkort) Å desto mer det lagger, jo høyere ping får du. Hvertfall er det det hoss meg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det har noe med ping og gjøre jo. JO høyere oppløsning jo mer lagger det(viss du har dårlig skjermkort) Å desto mer det lagger, jo høyere ping får du. Hvertfall er det det hoss meg. 8377366[/snapback] Heeeeeeeeelt feil. Ping har med linja de å gjøre. Hakking = På grunn av dårlig PC Lagging = Høy ping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå