Gå til innhold

Problemer med Symbian-OS (Nokia N73)

Anbefalte innlegg

Halloi.

Har en Nokia N73 som plager meg litt. Er stort sett fornøyd med telefonen, men med ujevne mellomrom merker jeg at selve sender/mottaker-delen på telefonen blir utkoblet. Altså, alt ser ut til å fungere fint - menyer funker og telefonen har dekning (i hvert fall iflg. displayet). Men etter en stund oppdager jeg at jeg ikke kan verken ringe eller sende meldinger. I mellomtiden har jo ikke noen andre kunnet ringe eller sende meldinger til meg heller, og så rauser det inn når jeg restarter mobilen.

Går dette an å fikse i det hele tatt, eller er det noe man bare må forvente av en såpass "tung" telefon som N73?

PS: Hadde E60 tidligere, og det skjedde på den óg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har samme problemet med min E50  :thumbdown:

8352615[/snapback]

Fikk svar fra Nokia nå. De tipset meg om å bytte SIM-kort. Ettersom jeg har brukt det samme SIM-kortet i begge telefonene jeg hadde problemer med, og at det er et ganske gammelt SIM-kort, tror jeg at jeg skal prøve dette. Får bare stikke innom Expert eller noe i morra. :)

Lenke til kommentar

Hei

Er vel kanskje på feil tråd, men jeg spør alikevel :whistle:

Jeg kjøpte meg nylig Nokia N73 ME, og denne fungerer fint.

Det er bare en ting som irriterer meg foreløpig.

Er det ikke mulig å ha automatisk tastelås, som der er på alle andre tlf jeg har hatt på lenge.

Det går jo å låse tlf automatisk, men da må jeg trykke inn en kode for hver gang jeg skal bruke denne.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ok.. Jeg har et relativt nytt sim kort og hadde ikke de problemene med min N73ME.. Men du får gi en lyd om det fungerer  :w00t:

8354601[/snapback]

Oi! Har helt gått i glemmeboka for meg å svare på dette. :) Kjøpte meg nytt Telenor SIM-kort, og kan ikke huske å ha hatt problemer med at telefonen faller ut etter det. Har jo hatt ett og annet heng siden da, men aldri slik som før at sender/mottaker-delen på telefonen faller ut mens telefonen ellers funker fint. :w00t:

Lenke til kommentar
har et relativt gammelt ikke-3g simkort fra netcom. Har avtaletid og når jeg bestiller n95 på søndag(da går abo ut) så bestiller jeg med abo men med gammelt simkort og nr. Får jeg da nytt simkort gratis med 3g ?

8739100[/snapback]

Vel, i butikk så er det jo ikke noe problem å få med et nytt SIM-kort da. Hvis du bestiller på nett, er det jo mulig du må ringe å si ifra om at du ønsker et nytt SIM-kort i tillegg til telefonen... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...