Doc_Chronic Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg hadde akuratt anskaffet meg Guitar Hero 2 til XB360 og sto og rocket hjemme da det utrolige skjedde, en kompis av meg klarde å prestere å kaste en amerikansk fotball rett i Xboxen, mens spillet var igang! Dette resulterte i en SOLID ripe i en sirkel rundt hele platen (jeg kunne grave neglen nedi). Jeg brydde meg ikke så fælt for jeg tenkte, "hah, nå må han kjøpe ny pakke, ergo jeg får 2 gitarer", men den gang ei. Han luringen kjøpte denne lille saken og tror du ikke den klarde fikse platen, og den ser helt perfekt ut nå. Jeg fikk meg ikke noen ekstra gitar men jeg fikk nå i allefall fikset spillet sånn jeg kan rocke videre Så til dere som har vert uheldige med spill/musikk/film platene deres så kan jeg absolutt anbefale denne. Endret 10. april 2007 av AcIdica Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har den selv. Fikset massevis av DVD-er som småsøstrene mine gjorde kål på. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Med denne kan du enkelt rense og reparere alle typer disc plater. Den sliper ned og tetter igjen skader og riper i platen i løpet av få minutter. Fjerner enkelt fett og fingermerker.WHAT? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Platen slippes ned ja, noe som medfører at platen bare kan "fikses" et begrenset antall ganger. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 I følge bruksanvisningen kan den slipes opptil 6 ganger viss jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Platen slippes ned ja, noe som medfører at platen bare kan "fikses" et begrenset antall ganger. 8352230[/snapback] Er jo forsatt bedre enn å måtte kjøpe ett nytt spel/dvd da... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 den der fungerer t.o.m på dvd r (ol) plater. redda mye jeg sånn at jeg kunne brenne en ny skive. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 det er jo rett og slett genialt da.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 finnes slikt billigere hos en av netshopene, f.eks mpx, komplett o.l? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 finnes slikt billigere hos en av netshopene, f.eks mpx, komplett o.l? 8352374[/snapback] Jeg kjøpte min på binders for under hundrelappen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 finnes slikt billigere hos en av netshopene, f.eks mpx, komplett o.l? 8352374[/snapback] Jeg kjøpte min på binders for under hundrelappen. 8353204[/snapback] ok.. takk Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Denne skal kjøpes ja! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Siden det er bekreftet at denne faktisk funker skal jeg kjøpe den. Flyttet på xbox360'n med FIFA 07 inni. Kom en lang, tynn ripe rundt hele disken. Regner med at denne saken fikser biffen. Endret 11. april 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har du ikke så dype riper, kan du smøre tannkrem på plata, og bruke bomull og skure i sirkler, min GTA:SA plate hadde mange store riper i seg(etter 2 år med hektisk bruk), fikk "Disc Unreadable" hele tiden, men etter denne behandlingen her ble dne fin igjen. [Caps lock] NB! NÅR MAN GJØR DETTE FÅR MAN HELLER MANGE "SMÅ" RIPER, ALTSÅ IKKE RIPER MEN MERKER ETTER HVOR BOMULLEN HAR GÅTT. HAR IKKE VÆRT ET PROBLEM FOR MEG(FIKSET PLATEN FOR 6 MÅNEDER SIDEN) [/Caps lock] Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Den hjalp ikke mitt Tony Hawk Underground på PS2 prøvde mange ganger til slutt gadd jeg ikke mer men platen ble veldig fin men den hjalp ikke så mye Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 det funker vel bare dersom ripa ikke går så dypt at den skader selve laget som er skrivd på. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fekk eit eksemplar til jul, fungerar overraskande bra. Men som sagt, berre eit begrensa antall gonger. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå