Onkel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En slags scene jeg kom forbi som ga meg en litt merkelig stemning. Først når jeg redigerte bildet så jeg at lyset attpåtil kommer fra to sider samtidig. Two suns in the sunset could be the human race is run... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ikke dumt, men kanskje litt kjedelig med standard farger? Svart/hvitt kunne vært en idé. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Syns hvitbalansen er for blå og kjedelig. Syns også at motivet er tatt fra en veldig standard og kjedelig vinkel. Bildet passer sikkert inn i en rapport eller noe, men. Legg deg ned på knærne og prøv en gang til! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Har faktisk prøvd begge deler. Uten farger fløt enkeltelementene inn i hverandre og lyset ble mye mindre markert, dramaet forsvant. Og med lavere vinkel måtte jeg velge en ting å fokusere på, fikk ikke med de herreløse syklene som jeg likte (særlig den bakerste, som er amputert). Nå skal det sies at jeg har tatt bort veldig mye farger allerede, poenget var å ha det meste så dempet som mulig bortsett fra rødt og gult, men unngå at det ble et "selective coloring"-prosjekt, som jeg ikke liker. Men blåstikket så jeg faktisk ikke før nå. Noe med skogen og trær. Skal prøve å fikse det senere. Men først, utepils og bandøving! Takk for tilbakemeldingen! Endret 12. april 2007 av Onkel Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fint bilde, men for meg virker det alt for tilgjort. Desverre. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hmm.. vet ikke jeg heller. Synes det blir litt for kjedlig. Kanskje et bilde ret ovenfra kunne vært noe? Gjennomførbarheten deretter... Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Okei, det var kanskje ikke det største potensialet her da. Bra å ha noen å pitche mot, så dette ikke blir bidraget mitt til høstutstillingen. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Men først, utepils og bandøving! 8367092[/snapback] Sånn skal det låte, for min del ble det innepils og bandøving. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tok 2 minutter med alternativ redigering... Resultat: Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Kult, Toa, det fikk stemningen og lysspillet bra fram. Nå er jeg tilhenger av litt blasse bilder (spesielt siden teppet under stolen nesten forsvant på denne siste versjonen), så jeg må ta en stund og bli vant med dette, prøve meg litt fram. Kanskje 50% av hver versjon. Du kjørte bare en vanlig levels? Endret 15. april 2007 av Onkel Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 syntes det ble litt stygt med det hvite feltet som er ved stolbeinene og ved de mindre detaljene. De som dukker frem når man kjører mye sharpening. Kult bilde dog, men jeg prøvde å være litt pirkete Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kult, Toa, det fikk stemningen og lysspillet bra fram. Nå er jeg tilhenger av litt blasse bilder (spesielt siden teppet under stolen nesten forsvant på denne siste versjonen), så jeg må ta en stund og bli vant med dette, prøve meg litt fram. Kanskje 50% av hver versjon. Du kjørte bare en vanlig levels? 8388223[/snapback] Kjørte raskt gjennom den vanlige rutinen min med levels - curves - selective color - hue/saturation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå