Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fermoner (kunstige seksualdufter) noen prøvd?


Anbefalte innlegg

I dag da jeg så på Braniac på discovery channel så jeg at de sprayet noe som het fermoner (pheromones) på en av tre forsøkspersoner som så ble sniffet på av en kvinne. Den neste hadde aftershave og den siste personen luktet naturlig svette.

 

Kvinnen skulle velge ut en av mennene til en date etter hvem som luktet mest atraktivt. Hun valgte han med aftershave, men uansett, dette med fermoner gjorde meg interessert til å finne ut mer.

 

Kvinnene som brukte parfymen ble seksuelle magneter, og fikk mye mer oppmerksomhet fra menn enn andre kvinner, skriver Avisenes Nyhetsbyrå (ANB).

 

De fikk flere dater, flere kyss, flere kjærtegn og hyppigere sex

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/03/22/320849.html

 

Det finnes også utallige typer sprayer med fermoner til salgs for menn, slik at kvinner skal bli tiltrukket.

 

Noen som har hørt om det eller muligens prøvd?

 

Jeg kikket også litt på et diskusjonsforum om disse fermonene; http://www.pheromonetalk.com/?gclid=CKm5zJ...CFRy4EAodOTiCyg

 

Svarene som finnes der tyder virkelig på at de fungerer, men jeg har en mistanke om at bransjen som produserer de kan ha en finger med i spillet.

 

Her er forresten en tekst om fermoner fra wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Pheromone

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke prøvd nei.

Dårlig med damer om dagen? =P

8352134[/snapback]

Hehe, fryktet at noen ville spørre om det. Neida, jeg har ikke noe problem med å få kontakt med damer om jeg vil det, synes bare at dette med fermoner var spennende. Når vi først er inne på dette med spenning så har jeg ikke noe imot å prøve det, men det er jo så mange merker og prisklasser at jeg er usikker på hva jeg isåfall skulle kjøpt.

 

Ble litt overrasket da jeg så dette innlegget på forumet pheromonetalk.com, det høres en smule for sprøtt ut til å være sant:

Hey guys,

 

I have written a few posts on direct results I have had using certain products. I want to give feedback in general here.

 

Since using pheromones I have noticed these results on a larger scale. My social life has improved majorly, I now am constantly asked by women to come hang out with them more, when in the company of women I am finding it a hell of alot harder to leave because they simply don't want me to leave.

 

My confidence has sky-rocketed I mean I am continually getting compliments on all sorts of things that I never got compliments on before, this has caused my attitude to change even when not wearing pheromones I notice I am alot happier in myself, and a hell of alot more confident being me. Which that in itself I guess would make me more attractive, as I have a hell of alot more confidence and women like confidence.

 

I notice when I go out to the clubs I dance a hell of alot more I don't know why this is but since using pheros you can't get me off the dance floor I naturally love dancing and have always been told that I am a good dancer but now I seem more willing to show it off. lol. I think this has alot to do with the whole confidence boost.

 

I seem to be having alot more fun and everyone around me including my mates are all having a much better time. I don't drink no where near as much anymore when I go out simply cos I just don't need to its really punched up all social aspects of my life and I don't need alcohol to give me that confidence boost anymore.

 

I have had some success in the past few weeks with pheros, I know i haven't been using pheros for long but I can really see the impact it has had on me. I have read a few posts on this forum saying that pheros are just causing a placebo effect and its all in your head I would say that if this is true and it takes pheros to cause this placebo effect then its money well invested in my opinion.

 

Anyways just my thoughts. Cheers.

 

http://www.pheromonetalk.com/mens-pheromon...heros-3262.html

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Kjaks: Det du må huske på er at en del av disse som poster på forumene er faktisk ansatt av selskapet som produserer feromonene og skryter de ofte opp i skyene.

 

Ja det kan virke, MEN jeg tror mer på "placebo-effekten". Du sprayer det på deg, du "vet" at kvinnene kommer til å "elske" deg. Derfor blir du strålende, selvsikker med mere iom at du vet at "alle" damene vil ha deg.

 

Det som er enda bedre er å ta til deg en slik tankegang istedetfor å bruke hundrevis av kroner på feromoner, men for all del det er ganske interessant.

Lenke til kommentar
Kjaks: Det du må huske på er at en del av disse som poster på forumene er faktisk ansatt av selskapet som produserer feromonene og skryter de ofte opp i skyene.

 

Ja det kan virke, MEN jeg tror mer på "placebo-effekten". Du sprayer det på deg, du "vet" at kvinnene kommer til å "elske" deg. Derfor blir du strålende, selvsikker med mere iom at du vet at "alle" damene vil ha deg.

 

Det som er enda bedre er å ta til deg en slik tankegang istedetfor å bruke hundrevis av kroner på feromoner, men for all del det er ganske interessant.

8352410[/snapback]

Joda, jeg sa jo i første posten at jeg trodde selskapene kunne ha en finger med i disse forumene. Jeg er og forblir skeptisk og det med en mulig placebo-effekt har tatt et par runder i de små grå. Nå er det ikke snakk om å bruke hundrevis av kroner, det selges mange billige på f.eks ebay. De fleste til langt under 100-lappen, ekskludert frakt.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Joda, jeg sa jo i første posten at jeg trodde selskapene kunne ha en finger med i disse forumene. Jeg er og forblir skeptisk og det med en mulig placebo-effekt har tatt et par runder i de små grå. Nå jeg det ikke snakk om å bruke hundrevis av kroner, det selges mange billige på f.eks ebay. De fleste til langt under 100-lappen.

8352464[/snapback]

Intressante saker da. Koster det ikke mer enn 100-lappen skader det jo ikke å prøve, selvom jeg personlig ikke har så altfor stor tro på hele greia.

Lenke til kommentar
Joda, jeg sa jo i første posten at jeg trodde selskapene kunne ha en finger med i disse forumene. Jeg er og forblir skeptisk og det med en mulig placebo-effekt har tatt et par runder i de små grå. Nå jeg det ikke snakk om å bruke hundrevis av kroner, det selges mange billige på f.eks ebay. De fleste til langt under 100-lappen.

8352464[/snapback]

Intressante saker da. Koster det ikke mer enn 100-lappen skader det jo ikke å prøve, selvom jeg personlig ikke har så altfor stor tro på hele greia.

8352489[/snapback]

6 milliarder mennesker på jorden x det skader ikke å prøve én gang = $$$.

 

Genius.

 

Jeg klarer meg fint med Calvin Klein - Crave og min egen kroppsduft.

Lenke til kommentar

Feromoner fungerer faktisk, bare ikke for mennesker. Insekter og pattedyr utskiller feromoner for å tiltrekke seg potensielle maker. Dessverre(?) for oss mennesker så er ikke luktesansen vår godt nok utviklet slik at det fungerer for oss.

 

Du for nok gjøre som de fleste andre, nemlig å klare deg med godlukt og en liten dæsj rohypnol. :)

Lenke til kommentar

Nå er ikke akkurat Mowgli representativ for den vanlige mannen i gata heller. Dessuten er det vel en liten forskjell på å kunne gjenkjenne en persons lukt (noe som faktisk ikke er så vanskelig om personen har en særegen duft), og det å kunne lukte noe som faktisk gjør deg kåt.

Lenke til kommentar
Feromoner fungerer faktisk, bare ikke for mennesker. Insekter og pattedyr utskiller feromoner for å tiltrekke seg potensielle maker. Dessverre(?) for oss mennesker så er ikke luktesansen vår godt nok utviklet slik at det fungerer for oss.

 

Du for nok gjøre som de fleste andre, nemlig å klare deg med godlukt og en liten dæsj rohypnol. :)

8357568[/snapback]

Vi har så og si helt sikkert feromoner, men om de påvirker oss som andre dyr er det vanskelig å si i og med at vi er noget mer sofistikerte når vi tar avgjørelser, kanskje spesielt angående hvem vi skal ta med hjem en kveld. Så vidt jeg vet har ingen klart å påvise noe sånt hos mennesker enda, men det er ingen grunn til å tro at feromoner plutselig forsvant når vi utviklet oss til det vi er i dag.

Likevel vet vi at menn finner kvinner mer attraktive rundt eggløsning etc, og mange kvinner reagerer positivt på (ny) svette fra menn. Menneskelige feromoner i parfymer er nok pure BS though, spar pengene dine.

 

Og angående menneskelig luktesans: http://www.sciam.com/article.cfm?chanID=sa...479369AA91D844B

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...