Gå til innhold

Nokia 6300 (Tips og Triks)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver igjen:

Hvor lenge varer batteriet med kun å høre på musikk, noen som har prøvd?

Har Strømsparing og Slumremodus noe effekt?

Og hjelper det noe hvis jeg har på begge? Min tanke er hvis jeg har på Strømsparing vil jeg spare noe mer batteri, kanskje eller? Men da vises dato og kl, så det må bruke noe strøm. Så hvis jeg har bare på Slumremodus, vil jeg spare enda mer strøm, for da er skjermen sort. Men å ha begge på kan vel ikke ha noe mer effekt enn å ha på sistnevnte, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Kan 6300 lades via usb?

8805228[/snapback]

Ja, hvis du kjøper en kabel som nokia har laget. Tror det er en del av disse kablene å få kjøpt på qxl.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ikke spør meg. Det bare er slik.. Hvis du vil ha en teknisk utdypning i hva forskjellen mellom en vanlig usb kabel (som f.eks den usb kabelen som fulgte med det digitale kameraet eller mp3-spilleren din) så får du nesten spørre utviklerne av kabelen hos Nokia ;)

Lenke til kommentar
kjempe telefon med alt du trenger, borsett fra usb-kabel ( ;) )

8870731[/snapback]

Er jo ikke værre enn å ta kabelen til et digital kamera dersom du har det i huset og bruke den ;) Jeg gjør det - og det funker som en drøm! :D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en bluetooth USB greie til pc'en som elkjøp sa skulle funke til 6300. Den kosta flesk og resultatet var:

"Cannot complete the bluetooth file transfer wizard"

The file transfer failed because the receiving Bluetooth computer or device did not respond.

If you sent the file to another Windows XP computer, that computer must be running the Bluetooth File Transfer Wizard. If you sent the file to a Bluetooth device, make sure the OBEX File Push Profile is installed.

Noen som vet hva jeg har gjort galt?

Lenke til kommentar

Andre enn meg som sliter litt med den tasten i midten som skal erstatte joystick? Den funker herlig når jeg trykker til venstre, høyre og ned, men syns ikke den er noe særlig god når jeg trykker oppover. Kommer da innpå ting, istedenfor å gå oppover i menyen. Eller er dette bare en vanesak? Har akkuratt fått telefonen så.. :p

Lenke til kommentar

Hastigheten? Hvis du mener hastigheten i menyer så er den veldig bra og du opplever sjelden at den henger. Det er mange som spør etter batteritid. Det er besvart i denne tråden og flere andre tråder. Du får ikke mer enn 2-3 dager med normalt bruk. Med aktiv bruk så vil du sikkert måtte lade hver eller annenhver dag. Du kjøper ikke denne hvis du skal ta med telefonen til hytta ei uke uten lader.

Jeg ringer normalt noen små samtaler hver dag og sender et par sms, sjekker Gmail på EDGE og batteriet varer ca 3 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...