diosyris Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har en svigermor med ny 6300, og det er håpløst med tlf support med folk over 50 Spørsmålet er hvordan man slår av vibrasjonen, altså vibrerende varsling? Noen som har et klart svar der? På forhånd takk folkens:) Endret 5. januar 2008 av diosyris Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eh, ja, jeg forstår at du sliter med support når du stiller det spørsmålet. Altså, Meny -> Innstillinger -> Toner -> Vibrerende varsling -> Av. Du kan også stille det på profilen. Da velger du Profil -> <profilnavn> -> Tilpass osv. Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eh, ja, jeg forstår at du sliter med support når du stiller det spørsmålet. Altså, Meny -> Innstillinger -> Toner -> Vibrerende varsling -> Av. Du kan også stille det på profilen. Da velger du Profil -> <profilnavn> -> Tilpass osv. Hjertelig Det er vel strengt tatt det jeg har prøvd å få inn med teskje over tlf Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Andre med dårlige (kornete) bilder så sant lysforholdene ikke er optimale? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Andre med dårlige (kornete) bilder så sant lysforholdene ikke er optimale? Ja! Ganske ofte! Innebilder blir sjelden vellykket, men på skolen er det bra lys, der blir bildene fine... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 En jævla irriterende ting med denne tlf er at når batteriet er helt flatt, og jeg setter i ladern og slår på tlf så slokker den igjen like etter jeg har fått den på, med laderen i liksom. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Note to self and others: Skullcandy Link Jacked Nokia 2.5mm fungerer ikke til denne telefonen... Jeg fant det nettopp ut på den harde måten. Noen som vet om en overgang fra 2.5mm til 3.5mm med handsfree (mikrofon og svarknapp altså) som passer til denne telefonen? Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Note to self and others: Skullcandy Link Jacked Nokia 2.5mm fungerer ikke til denne telefonen... Jeg fant det nettopp ut på den harde måten. Noen som vet om en overgang fra 2.5mm til 3.5mm med handsfree (mikrofon og svarknapp altså) som passer til denne telefonen? Har også forsøkt å få tak i dette uten å lykkes... Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet om en bra overgang fra 2.5mm til 3.5mm? Lenke til kommentar
granny Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet om en bra overgang fra 2.5mm til 3.5mm? Den får du på de fleste steder som selger Nokia telefoner for vel en hundrelapp. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Andre med dårlige (kornete) bilder så sant lysforholdene ikke er optimale? Ja! Ganske ofte! Innebilder blir sjelden vellykket, men på skolen er det bra lys, der blir bildene fine... Tror ikke det sla være så dårlig. Har du gjort noe med dette? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har sammenlignet mobilkameraet mot andre nokiamodeller (husker ikke navna, men tror det er samme kamera, omtrent vaffal..) Uansett er det ikke store forskjellen, mulig jeg er litt kresen?? Men uansett holder det for meg, bruker jo hovedsaklig lommekameraet til viktige ting.. Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har hatt denne telefonen i ti måneder og har egentlig aldri registrert noen problemer. Jeg tenkte likevel at jeg skulle prøve å oppdatere softwaren (har V 04.70), men da jeg prøvde å koble til med nokias oppdaterprogram meldte det bare fra om at phone was not recognised eller noe slikt. Og usb-forbindelsen ble koblet fra. Nokia PC Suite virker derimot perfekt! Har lest at Nokia har hatt noen problemer med dette programmet i forhold til enkelte telefontyper. Kan dette være feilen tro? Noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Er det noen andre enn meg som synes at lydvolumet har blitt mye lavere på v5.50 enn tidligere? Etter at jeg oppgraderte til nyeste firmware kan jeg nesten ikke høre telefonen når det ringer, selv om jeg er innendørs og det er rimelig stille, for ikke å snakke om når jeg er utendørs. Alle voluminnstillinger står på full guffe og jeg bruker samme ringetone nå som før. EDIT: Fant ut av problemet. Se posten min nedenfor. Endret 7. februar 2008 av Corn Flakes Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har hatt denne telefonen i ti måneder og har egentlig aldri registrert noen problemer. Jeg tenkte likevel at jeg skulle prøve å oppdatere softwaren (har V 04.70), men da jeg prøvde å koble til med nokias oppdaterprogram meldte det bare fra om at phone was not recognised eller noe slikt. Og usb-forbindelsen ble koblet fra. Nokia PC Suite virker derimot perfekt! Har lest at Nokia har hatt noen problemer med dette programmet i forhold til enkelte telefontyper. Kan dette være feilen tro? Noen som har hørt noe om dette? Jeg fikk heller ikke oppdatert, men alt fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Svarer litt på min tidligere post her: Jeg fant ut hvorfor ringetonen min plutselig hadde blitt mye lavere. Da jeg oppdaterte til nyeste firmware hadde equalizeren i mp3-spilleren blitt stilt fra "Rock" til "Sett 1". Rock gav mye høyere lyd enn Sett 1, også til ringetoner, ihvertfall mp3-ringetoner, derfor ble lyden da altså lavere. Ser også et stykke bak i tråden at noen spør om det er mulig å lukke meldingseditoren helt uten å måtte trykke avslutt og gå tilbake gjennom alle menyene. Vedkommende har sikkert funnet ut av det for lengst, men siden ingen har svart på posten hans endå kan jeg legge det ut for de som ikke vet dette. For å fullstendig lukke et hvilket som helst program på telefonen trykker du bare på "legg på"-tasten. Hvis du avslutter meldingseditoren mens du skriver en melding vil telefonen automatisk lagre meldingen som kladd. Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i øreplugger som passer til? Har forsøkt "overalt" og ingen har.. Skal ikke ha bluetooth men plugg, for radioen virker ikke uten plugg og min er ødelagt Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 MINNEKORT! Flere enn meg som opplever at det går ufattelig tregt å bla gjennom filer på minnekortet? I Bilde-mappa så tar det ~2-3sek fra jeg trykker nedover, til neste bilde vises. Er det telefonen eller har jeg et elendig minnekort? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Går helt fint hos meg... hvis du ikke har sjekket, kan det jo hende du har mye inne på telefonminnet?? Lenke til kommentar
Energivesen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Helt sjukt at en såpass ny modell som 6300 ikke har mulighet til å rotere bilder. Hvor vanskelig kan det være, liksom? Jeg og noen kamerater har laget en egen mobil-blogg, der vi sender inn bilder fra turer vi er på osv. og det er utrolig irriterende at alle mine bilder havner på høykant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå