ssf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 6300 har det, men husker ikke hva det heter, for har aldri brukt det Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har sett at enkelte nye Nokia telefoner har en funksjon hvor jeg kan lage meg en slags profil for bluetooth og gjøre denne tilgjengelig, samt se andres profiler om jeg er innen rekkevidde. Hva heter dette og har 6300 dette? Du mener sikkert Sensor. Ja dette kommer ferdig installert på 6300 Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har sett at enkelte nye Nokia telefoner har en funksjon hvor jeg kan lage meg en slags profil for bluetooth og gjøre denne tilgjengelig, samt se andres profiler om jeg er innen rekkevidde. Hva heter dette og har 6300 dette? Du mener sikkert Sensor. Ja dette kommer ferdig installert på 6300 Hvor finner man det da? Lenke til kommentar
hmz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen måte å få "formatert" telefonen...? Har noe problemer med lyden/høytalerne, så tenkte kanskje det kunne hjelpe dersom det finnes da.. Tenkte på dette "Gjenopprett sikkerhetsinstillinger" (? ) men da trenger man vel sikkerhetskode.. Får man sikkerhetskoden med i pakken når man kjøper den, eller er det bare for meg å ringe til min nettleverandør å spørre om sikkerhetskoden...? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Du kan gjenopprette fabrikkstandard i innstillings menyen med valget "Gjen.fabr.innst" Koden du trenger er default fra Nokia 12345 Du vil slette det meste på telefonen så husk backup. Men har du problemer med lyden tviler jeg på at en gjenoppretting vil fikse dette. Kan være hardware som feiler. Du kan jo også prøve å oppdatere firmwaren som du lett finner ved å søke på nokia.no. Granny: Sensor finner du ved også vet et lite søk. Det ligger på Nokia.no/com Endret 17. november 2007 av Xpi Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som har prøvd 4gb eller 8gb minnekort? Nokia.no sier at den støtter maks 2gb men det finnes jo langt større kort nå. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen måte å få "formatert" telefonen...? Har noe problemer med lyden/høytalerne, så tenkte kanskje det kunne hjelpe dersom det finnes da.. Hmm... kanskje en Nokia sykdom? Se min post tidligere... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har nettopp fått telefonen. Jeg har kjøpt et større minnekort. Vet noen hvordan jeg får overført det som ligger på det inkluderte minnekortet til det nye? Jeg får ikke kopiert det ut fordi windows påstår det er i bruk eller er skrivebeskyttet. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror noe av det er kopibeskyttet eller noe.. andre kan sikkert utdype mer hvis nødvendig Jeg savner dem ikke hvertfall, mye kan lastes ned fra nettet som f.eks msn (mig33 f.eks) og nettleser Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg har mistet flere themes og spill ihvertfall. Er ikke helt sikker på hva mer som lå der, men jeg kommer jo uansett ikke til å bytte tilbake. Jeg må jo ha det nye kortet. Noen tips til hvor jeg kan laste det ned, eventuelt nye spill og themes? Endret 6. desember 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har denne telefonen selv og er meget fornøyd så langt. Den er pen å se på, har gode taster og en klar og fin skjerm. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har denne telefonen selv og er meget fornøyd så langt. Den er pen å se på, har gode taster og en klar og fin skjerm. Fullstendig enig.. ingenting å utsette, savner ikke 3g Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg har mistet flere themes og spill ihvertfall. Er ikke helt sikker på hva mer som lå der, men jeg kommer jo uansett ikke til å bytte tilbake. Jeg må jo ha det nye kortet. Noen tips til hvor jeg kan laste det ned, eventuelt nye spill og themes? Jeg mener du kan kopiere det du vil ha fra minnekortet inn i telefonens minne. Er litt usikker på om du får kopiert det ut på det nye kortet, men da har du det ihvertfall... Fullstendig enig.. ingenting å utsette, savner ikke 3g Tja. Det er et par småting jeg savner. Slik som muligheten til å rotere bilder. Eller endre intervallet på blinkingen ved nye meldinger. 5 sek er alt for sjelden. Endret 11. desember 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som har prøvd 4gb eller 8gb minnekort? Nokia.no sier at den støtter maks 2gb men det finnes jo langt større kort nå. Nei støtter 2gb max Lenke til kommentar
ssf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har mistet flere themes og spill ihvertfall. Er ikke helt sikker på hva mer som lå der, men jeg kommer jo uansett ikke til å bytte tilbake. Jeg må jo ha det nye kortet. Noen tips til hvor jeg kan laste det ned, eventuelt nye spill og themes? Jeg mener du kan kopiere det du vil ha fra minnekortet inn i telefonens minne. Er litt usikker på om du får kopiert det ut på det nye kortet, men da har du det ihvertfall... Fullstendig enig.. ingenting å utsette, savner ikke 3g Tja. Det er et par småting jeg savner. Slik som muligheten til å rotere bilder. Eller endre intervallet på blinkingen ved nye meldinger. 5 sek er alt for sjelden. Rotering av bilder hadde vært kjekt ja, for min del er det ikke noe savn. Smak og behag Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg vet jeg tilhører en truet art som faktisk bruker MMS ved flere anledninger, men det er altså kjipt å måtte ta stående bilder... Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg vet jeg tilhører en truet art som faktisk bruker MMS ved flere anledninger, men det er altså kjipt å måtte ta stående bilder... Greit Noen andre enn meg som nesten alltid får en liten hvit kant nederst på bildet når jeg bruker kameraet? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei. Lurte på hvordan jeg skal oppdatere til den nyeste når mobilen er låst til netcom? tyypen min har en som ikke er låst og den har vi fått oppdatert. Telefonen din har sannsynligvis en låst produktkode. Denne på endres for å alltid kunne få nyeste software. Et program man kan bruke til dette heter NSS, og det er en guide om hvordan det gjøres her på forumet et sted. Lenke til kommentar
methiril Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er det bare min skjerm som "flimrer" når jeg sender og mottar sms og samtaler ? Høyst irriterende i grunn! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det bare min skjerm som "flimrer" når jeg sender og mottar sms og samtaler ? Høyst irriterende i grunn! Har ikke dette på min. Høres ikke normalt ut. Send den på service hvis du ikke klarer å leve med det,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå