Gå til innhold

Nokia 6300 (Tips og Triks)


Anbefalte innlegg

Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet.

 

For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-.

9504717[/snapback]

 

Kan du fortelle hvordan du klarer å lagre meldinger på minnekortet? Har forsøkt på alle tenkelige måter men får det ikke til :hmm:

9654101[/snapback]

 

Samme her...

9654708[/snapback]

 

 

Sorry, my bad. Jeg trodde det gikk an, men det gjorde visst ikke likevel. Dere må ganske enkelt kjøpe bluetooth eller datakabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet.

 

For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-.

9504717[/snapback]

 

Kan du fortelle hvordan du klarer å lagre meldinger på minnekortet? Har forsøkt på alle tenkelige måter men får det ikke til :hmm:

9654101[/snapback]

 

Samme her...

9654708[/snapback]

 

 

Sorry, my bad. Jeg trodde det gikk an, men det gjorde visst ikke likevel. Dere må ganske enkelt kjøpe bluetooth eller datakabel.

9658604[/snapback]

 

Ikke noe problem med å få de over på data - men klarer ikke å få de derifra over på minnebrikken....

Lenke til kommentar

Sliter med dårlig lyd ved ringing. Dvs. det knitrer fælt når jeg ringer til andre. Kun ringelyden - ikke under samtale. Høres ut som om høyttaleren er sprukket, men det er nok ikke tilfelle, da det er samme lyd ved bruk av handsfree.

Er det fortsatt problemer med fw 5.00 med de nevnte problemene?

Min ble levert med 5.00 og ingen #-problemer.

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar

Hei!!

 

Sliter litt med spillelista min.

Når jeg prøver å overføre musikk over til mobilen i "Overføringsmodus", og ikke med Nokia Suite i "Nokiamodus", så kommer ikke sangene opp når jeg oppdaterer musikkbiblioteket. Og når jeg over med Nokia Suite i "Nokiamodus", så får jeg frem de ny sangene, men da kommer også alle de ringetonene jeg har på minnekortet. (Jeg har en del ringetoner i mp3), noe som er ganske irriterende. Jeg trodde det skulle være mulig å bare "dra" over sanger, så kan du oppdatere dette på mobilen.

 

Også får jeg ikke gjort noe med dette på selve mobilen heller. Jeg får ikke til å manuelt legge til nye mp3'er til spillelista fra minnekort, eller fjernet uønskende sanger / lyder fra spillelista.

 

Noen her som kan hjelpe meg her?

 

Eller er det noe galt med telefonen min??

Lenke til kommentar
Hei!!

 

Sliter litt med spillelista min.

Når jeg prøver å overføre musikk over til mobilen i "Overføringsmodus", og ikke med Nokia Suite i "Nokiamodus", så kommer ikke sangene opp når jeg oppdaterer musikkbiblioteket. Og når jeg over med Nokia Suite i "Nokiamodus", så får jeg frem de ny sangene, men da kommer også alle de ringetonene jeg har på minnekortet. (Jeg har en del ringetoner i mp3), noe som er ganske irriterende. Jeg trodde det skulle være mulig å bare "dra" over sanger, så kan du oppdatere dette på mobilen.

 

Også får jeg ikke gjort noe med dette på selve mobilen heller. Jeg får ikke til å manuelt legge til nye mp3'er til spillelista fra minnekort, eller fjernet uønskende sanger / lyder fra spillelista.

 

Noen her som kan hjelpe meg her?

 

Eller er det noe galt med telefonen min??

Jeg får heller ikke opp de nye sangene når jeg oppdaterer musikkbiblioteket - men hvis jeg går inn på spilleliste og spiller sangene derifra så legger de seg også i musikkbiblioteket slik at jeg har de der neste gang. Litt tungvint men det går, og da slipper man også alle ringetoner og slikt.

Lenke til kommentar

Nokia 5.50 har som sagt kommet. Har lekt litt rundt og ikke oppdaget de store forskjellene. I hvert fall synlige.

Disse har jeg kommet over:

1. # tasten fungerer igjen etter at versjon 5.00 tok knekken på denne.

2.. Ganske sikker på at det har kommet nye valg under "innstillinger -> ekstrautstyr -> Hodeletefon, Lader, Hodetelefoner."

Her kan du foreksemel stille inn at bakgrunnslyset skal lyse hele tiden mens du lader.

3.Nye ikoner på ubesvarte, inngående og utgående anrop i anropsloggen.

4. Den hopper automatisk tilbake til kamera etter du har tatt et bilde. Gjorde den dette før?

 

N6300 RM-217 V5.50

Changes/improvements made from MCU SW version 5.00 to version 5.50:

- Restore Factory Settings command restores also variant settings

- Yahoo Go application added

- Copying contacts to phone memory also possible when security level is set to "phone"

- Play list improved in Music Player

- FM radio auto tuning improved

- WAP browsing in certain pages improved

- Compatibility with a Bluetooth car kit improved

- UA-Prof URL updated

- Voice recorder playback volume adjusted

- Support for new components

- Combo memory

- Power management chip

- HW accelerator

- FM Radio

- Preinstalled MIDlets updated

- Operator name list updated

 

 

Denne changeloggen er visstnok fra versjon 5.00:

---------

Changes/improvements made from MCU SW v 4.71 to v 5.00:

- DRM protected content bigger than 600 kB is possible to download via

Java

- WAP browsing over CSD improved

- Viewfinder in video mode improved

- It is possible to login to sites with passwords that start with a number

- Improved playing of MP4 and video/3gpp video files wrapped in DRM

MIME type

- “NoResp” command handling improved with SyncML

- Streaming improved when MMS received at the same time

- Playing svg-file improved

- Quality of Nokia tune ringing tone improved on volume level 5

- Preinstalled MIDlet versions updated

- Operator name list updated

 

Er ikke sikker på om disse changeloggene er orginale fra Nokia, eller hvor de kommer fra.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Hei. Lurte på hvordan jeg skal oppdatere til den nyeste når mobilen er låst til netcom? tyypen min har en som ikke er låst og den har vi fått oppdatert.

 

 

Min er låst til Tele2, gikk fint å oppdatere med Nokia software updater

 

jeg får bare opp jeg har siste fw , v 5.00, nytter ikke ka eg gjør. netcom låst. er det noen måter å få oppdatert på¨uten å måtte sende inn til oppdatering? får ikke oppdatere via telefon menyen heller

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...