Xpi Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jepp. Det ville jeg gjort. Vente til neste versjon i hvert fall. Lenke til kommentar
standby Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) mye har skjedd siden firmware 5.00, så det er på tide med oppdatering. det ser ut til at videoavspillingsfunksjonen er much-improved! all knoting og prøving med å finne optimal konvertering uten å miste for mye kvalitet og uten å få synk-problemer ser nå ut til å være unødvendig. har forsøkt flere konverteringsprogram, og 6300 ser nå ut til å takle de fleste hi-qual konverteringer. jeg har likevel landet på denne løsningen som den beste: jeg bruker fortsatt avisplit (se min første post), noe jeg ikke kan forstå at andre ikke bruker. blir jo helt lam i tommelen av å spole dersom du avslutter midt i en film (dersom ikke det finnes en søk-funksjon jeg ikke har funnet) les denne nettsiden om hva det står om Ultra Mobile 3GP Video Converter (men sørg for å få tak i siste programversjon) : http://www.expansys.re/ft.aspx?k=89560 beste innstilling etter oppdatert firmware 5.00 er: profiles: 3gp - (mpeg-4 aac) 3gpp format (*3gp) vid qual: superb vid cod: mpeg4 resol: 176x144 qcif framerate: 15 aspect: auto audio qual: 160 audio cod: mpeg4aac channels: 2 channels stereo sample rate: 32000 hz ikke glem å hak av for "add letterbox to keep aspect" dette er det beste jeg fant etter noen timer knoting og testing i går. lykke til folkens!! Endret 22. august 2007 av standby Lenke til kommentar
ssf Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er det fortsatt problemer med fw 5.00 med de nevnte problemene? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Noen som har funnet ut hvorfor noen får tak i fw 5.00 og noen fortsatt bare får 4.71? Endret 22. august 2007 av tommmy Lenke til kommentar
hmz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sliter med det jeg tommmy, fikk min telefon med 4.71 og får ikke oppdatert.. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ok. Jeg får ikke bt til å funke... får slått den på, andre finner meg osv, men ingen får sendt noen veier. Er det noen tillatelse eller noe man må stille inn først? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 kan 6300 brukes i europa? eller: hvilke land/v.deler kan den ikke brukes i? Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det mogleg å lagre smsar på minnekortet? Ev. Kan ein arkivere smsar på PDen? Eg er allergisk mot å slette smsar. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet. For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei! Har akkurat kjøpt denne telefonen, og lurte på om noen kan svare på et spørsmål. Ringetasten (den grønne) er helt annerledes å trykke på enn de andre (ingen "klikk" følelse og flatere/mindre vandring). Skal den være slik? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Den er helt lik de tre andre knappene på min hvertfall. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Faen. Da blir det retur... Takk for svar. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noen måter å rotere bilder på på denne telefonen...? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som har funnet ut hvorfor noen får tak i fw 5.00 og noen fortsatt bare får 4.71? 9338075[/snapback] Det er mulig det finnes to versjoner av 6300. http://hunajatehdas.net/nokia/firmware/ind....php?model=6300 Klikk på 6300b så ser man at nyeste firmware er v. 4.70. Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Takk, for svar Eg har oppdatert tråden min, her, som i det store og heile handla om det same. Btw: Eg veit ikkje om det er nemnt i denne tråden tidlegare, men det ser ut til at denne snart kjem i raudt og kvitt Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet. For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-. 9504717[/snapback] Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet. For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-. 9504717[/snapback] Kan du fortelle hvordan du klarer å lagre meldinger på minnekortet? Har forsøkt på alle tenkelige måter men får det ikke til Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Når jeg får en mld eller et anrop, så blinker de blå diodene på siden. Er det mulig å slå av dette i innstillingene? Noen som vet? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet. For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-. 9504717[/snapback] Kan du fortelle hvordan du klarer å lagre meldinger på minnekortet? Har forsøkt på alle tenkelige måter men får det ikke til 9654101[/snapback] Samme her... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Når jeg får en mld eller et anrop, så blinker de blå diodene på siden. Er det mulig å slå av dette i innstillingene? Noen som vet? 9654285[/snapback] Ja det er mulig, I profil innstillingene dine. Ikke vanskelig å finne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå