War Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det er nok ikke det beste operativsystemet om du skal spille spill riktignok. Med vista ultimate skal det gå bedre med spill. Flere her inne som kjører det 100% stabilt og kjappere enn xp Skal ha det selv om 1 uke Endret 14. april 2007 av War Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 med vista burde du evt vente til service pack 2 kommer... 8384007[/snapback] Helt til høsten? Tror ikke jeg gidder å vente så lenge med å handle pc... Spesielt siden jeg ikke har noen egen pc å sitte på for øyeblikket Lenke til kommentar
Robb1 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 med vista burde du evt vente til service pack 2 kommer... 8384007[/snapback] Helt til høsten? Tror ikke jeg gidder å vente så lenge med å handle pc... Spesielt siden jeg ikke har noen egen pc å sitte på for øyeblikket 8384296[/snapback] kanskje evt bruke xp midlertidig, får ikke noe særlig bruk for vista uansett før dx10 spill kommer, vent til høsten.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hallo. Service Pack 2 kommer ikke til Vista til Høsten. Du mener nok Service Pack 1. Windows Vista kjører bra med en GB Ram. Det kan jeg skrive under på. Sitter selv med Windows Vista Ultimate i dualboot med Windows 2000+Sp4. Windows Vista fungerer kjempe bra med en GB Ram. Om den går kjappere enn XP`en som jeg hatt på min PC vet jeg ikke. Selv er jeg ikke noen gamer så Spill blir det nok dårlig med her, men jeg hadde tenkt til å installere et par spill i Windows Vista så snart jeg gidder og har tid. Da får jeg se om de fungerer. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Men hvorfor velge Vista fremfor XP? Alt av XP applikasjoner kjører meget bra på XP64 3000+. Hva tilsier at Vista skal gi bedre ytelse? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 med vista burde du evt vente til service pack 2 kommer... 8384007[/snapback] Helt til høsten? Tror ikke jeg gidder å vente så lenge med å handle pc... Spesielt siden jeg ikke har noen egen pc å sitte på for øyeblikket 8384296[/snapback] kanskje evt bruke xp midlertidig, får ikke noe særlig bruk for vista uansett før dx10 spill kommer, vent til høsten.. 8384824[/snapback] Men jeg er ingen pc-gamer uansett. Holder meg til konsollspill, blir litt lite av det iblant også Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Det er igrunnen helt greit med 1 GB ram også altså. Min maskin går iallefall mye raskere i Vista, enn den noen gang har gjort i XP. Dessuten er det mange gode fordeler i Vista, og det er stabilt. Vet ikke om det er vits å vente helt til neste service pack, det er vell ikke noe mer usikkert enn XP. Edit: Det kan være problemer med noe animerte musepekere, men det kan du oppdatere nå. Oppdaterer du Windows, fikser det seg selv. Dessuten finnes det en tredjepartsfiks. Endret 15. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Det er igrunnen helt greit med 1 GB ram også altså.Min maskin går iallefall mye raskere i Vista, enn den noen gang har gjort i XP. Dessuten er det mange gode fordeler i Vista, og det er stabilt. Vet ikke om det er vits å vente helt til neste service pack, det er vell ikke noe mer usikkert enn XP. Edit: Det kan være problemer med noe animerte musepekere, men det kan du oppdatere nå. Oppdaterer du Windows, fikser det seg selv. Dessuten finnes det en tredjepartsfiks. 8387794[/snapback] Kommer jeg ikke til å få fiksa det meste uansett hvis jeg bare passer på å oppdatere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå