Gå til innhold

Hvor rik skal du være før du slutter å jobbe?


Mythos

Anbefalte innlegg

Oi, noen glemte humoren sin et sted...

8482601[/snapback]

Oi, "jeg ble eid, nå prøver jeg å ta igjen med noe skikkelig smart" :!:

 

Så du mener at det lønner seg å stå hele dagen? Etter erfaring blir man som oftest kun veldig sliten i knærne, ikke særlig rik.

8480893[/snapback]

Kanskje du bare har dårlige knær?

8482635[/snapback]

Takk for flott innspill, Sol79, men det er desverre heller ikke dette som er grunnen til at jeg ikke ble rik de dagene jeg sto oppreist.

Du skjønner, jeg har flere kamerater som prøvde det samme etter å ha lest denne tråden. Her kan man jo lese side opp og side ned om folk som ikke satt på rumpen, noe som førte til rikdom i form av penger.

Jeg, og de godt over syv kameratene som prøvde på dette har faktisk blitt rikere, rikere av erfaring. Vi lærte nemlig:

- Stol ikke på de som sier de ble rike av å ikke sitte på rumpen hele dagen, for det ble de ikke!

Endret av Godseieren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man hører selvsagt nesten bare om suksesshistoriene. Det er ikke spesielt kult å skryte av at man jobbet fra morgen til kveld for å starte sitt eget firma, men tapte alle sparepengene og gikk konk.

8484000[/snapback]

 

Det er jo sånn det er, livet er ikke rettferdig, men som jeg sa til Godseier, så er det noen som klarer det, og andre ikke. Det hjelper hvertfall ikke å se på TV dagen lang.

Lenke til kommentar
- Stol ikke på de som sier de ble rike av å ikke sitte på rumpen hele dagen, for det ble de ikke!

8483963[/snapback]

 

Greit nok, men selv om det ikke virket for deg eller de syv andre, betyr det ikke at det ikke virker for noen i det hele tatt...

8483991[/snapback]

 

Jeg skal si deg en ting, Alexanderhagen, jeg er i meget sterk tvil til om det noen gang vil virke for noen på denne jord.

 

Men nok fra min "morsomme" side,

jeg og Christensen(her på forumet) er allerede godt i gang med å bygge opp en millionformue.

Lenke til kommentar
- Stol ikke på de som sier de ble rike av å ikke sitte på rumpen hele dagen, for det ble de ikke!

8483963[/snapback]

 

Greit nok, men selv om det ikke virket for deg eller de syv andre, betyr det ikke at det ikke virker for noen i det hele tatt...

8483991[/snapback]

 

Jeg skal si deg en ting, Alexanderhagen, jeg er i meget sterk tvil til om det noen gang vil virke for noen på denne jord.

 

Men nok fra min "morsomme" side,

jeg og Christensen(her på forumet) er allerede godt i gang med å bygge opp en millionformue.

8484063[/snapback]

 

Men ikke si at du blir rik av å sitte å slaske. Det vet kanskje t.o.m du :p Gratulerer med formuen...

Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke du tok noen av poengene mine :p

8485548[/snapback]

 

Hvis du hadde noen, nei :) Det var allt fra meg i denne tråden

8485665[/snapback]

 

Haha, det er alltid noen som ikke tar poengene selv om de ligger opp i dagen foran trynet på dem :D

 

Vanvittig artig å lese de siste trådene her!

Endret av cybirg
Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke du tok noen av poengene mine :p

8485548[/snapback]

 

Hvis du hadde noen, nei :) Det var allt fra meg i denne tråden

8485665[/snapback]

 

Haha, det er alltid noen som ikke tar poengene selv om de ligger opp i dagen foran trynet på dem :D

 

Vanvittig artig å lese de siste trådene her!

8490496[/snapback]

 

Enda bedre når folk klarer å holde seg til tema... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...