Kuldesjokk Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei. Tenkte spørsmålet passet her... Har en 19" lcd skjerm som jeg har lyst å sette oppå en Densen beat b-100 (forsterker) Noen som vet om det kan skade en av komponentene på enten skjermen eller forsterkeren? Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei.Tenkte spørsmålet passet her... Har en 19" lcd skjerm som jeg har lyst å sette oppå en Densen beat b-100 (forsterker) Noen som vet om det kan skade en av komponentene på enten skjermen eller forsterkeren? 8351774[/snapback] Det har jeg aldri hørt om.. Tror det skal gå ganske fint.. Jeg pleide og ha Bærbar oppå en Forsterker.. det gjikk go ganske fint.. Mvh ISak Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skal ikke være noe problem Eneste er om forsterkeren har luftehull oppå seg, for da kan den bli for varm om du dekker de til Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Forsterkeren har en børsta aluminium finish uten noen hull Men konklusjonen er ingen komponenter kan ta skade? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Forsterkeren har en børsta aluminium finish uten noen hull Men konklusjonen er ingen komponenter kan ta skade? 8352070[/snapback] Det er konklusjonen ja Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Da blir det ommøblering av rommet i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå