ApolloC Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Sitter på et relativt gammelt TV-kort som jeg har hentet hjemme. Jeg tror det er Pinnacle Systems PCTV Mediacenter 100i kortet heter - hvertfall utifra bilder jeg har sett på nett. Problemet mitt er at jeg ikke finner drivere til dette kortet noe sted på nett. Noen som kan hjelpe meg? Har lett i timevis i dag... Siden de der hjemme har rotet bort all programvaren håpet jeg å finne dette på nettet. Trodde først kortet var av typen Pinnacle Systems PCTV Stereo, men etter å ha lastet ned og installert programvaren og ikke greid å finne de riktige driverne til hardwaren, mistenker jeg at kortet er 100i i stedet. De ser nesten identiske ut på bilder. Bilde av PCTV Mediacenter 100i Endret 10. april 2007 av ApolloC Lenke til kommentar
FireLite Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Last ned driveren her: Pinnacle PCTV 100i drivers Det står at driveren er til PCTV 110i, men litt lenger ned ser du at 100i også er supportert. Endret 2. mai 2007 av FireLite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå