Gå til innhold

Noen som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune?


Anbefalte innlegg

Er det noen har som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune? Jeg ryddet i skuffen her om dagen og da fant jeg dette spillet igjen. Fikk litt lyst til å prøve det igjen, men jeg kan ikke finne Disk 1. Har Atreides og Harkonnen CD-ene, men den siste er spørløst vekk. Husker bare at den er grønn (samtidig som de grønne var de som eide i dette spillet seff)

 

Så da lurte jeg på om noen har CD 1. Hvis noen har den kunne det vært veldig hyggelig om du kunne lastet det opp eller ett eller annet sånn at jeg kan mounte det i Deamon.

 

Tror ikke denne tråden strider med retningslinjene ettersom jeg faktisk har kjøpt spillet og bare har mistet en CD.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen har som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune? Jeg ryddet i skuffen her om dagen og da fant jeg dette spillet igjen. Fikk litt lyst til å prøve det igjen, men jeg kan ikke finne Disk 1. Har Atreides og Harkonnen CD-ene, men den siste er spørløst vekk. Husker bare at den er grønn (samtidig som de grønne var de som eide i dette spillet seff)

 

Så da lurte jeg på om noen har CD 1. Hvis noen har den kunne det vært veldig hyggelig om du kunne lastet det opp eller ett eller annet sånn at jeg kan mounte det i Deamon.

 

Tror ikke denne tråden strider med retningslinjene ettersom jeg faktisk har kjøpt spillet og bare har mistet en CD.

 

Takk :)

8351602[/snapback]

 

Dersom du eiger spillet har du og Lov til og Laste ned fra f.eks Torrentside.

Lenke til kommentar
Er det noen har som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune? Jeg ryddet i skuffen her om dagen og da fant jeg dette spillet igjen. Fikk litt lyst til å prøve det igjen, men jeg kan ikke finne Disk 1. Har Atreides og Harkonnen CD-ene, men den siste er spørløst vekk. Husker bare at den er grønn (samtidig som de grønne var de som eide i dette spillet seff)

 

Så da lurte jeg på om noen har CD 1. Hvis noen har den kunne det vært veldig hyggelig om du kunne lastet det opp eller ett eller annet sånn at jeg kan mounte det i Deamon.

 

Tror ikke denne tråden strider med retningslinjene ettersom jeg faktisk har kjøpt spillet og bare har mistet en CD.

 

Takk :)

8351602[/snapback]

 

Dersom du eiger spillet har du og Lov til og Laste ned fra f.eks Torrentside.

8352093[/snapback]

 

Joa, men er det noen som husker hva den siste CD-en heter da? Det er ikke Atreides og ikke Harkonnen.

Lenke til kommentar

Var det ikke Devastator (ødelegger) den het? Deviator (avviker) ble litt snålt :p

 

Edit: Må visste rette meg selv her:

 

Deviator - Mobil rakettutskytningsrampe ladet med nervegass for å sette fienden ut av spill en kort stund.

 

Devastator - En atomreaktor-drevet stridsvogn som kan beordres til å eksplodere på kommando.

 

http://www.dosspirit.net/?page=vistittel&ID=84

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar

Sjekk PM.

8356813[/snapback]

 

så det var en som pm'et deg så kansje du allerede har fått det..

men visst ikke kan du alltids søke på shareware/freeware/abandonware sider,det er jo et haugammalt spill!

Tror det var det spillet som fikk meg til å spille data og det er sikkert 15 år siden!!

Men jeg husker det var kanongøy!!

Lenke til kommentar
Du tenker nok på Dune II, og ikke Emperor: Battle for Dune. Det første spillet kom ut omtrent samtidig med Warcraft, og i en nyversjon rundt år 2000 (tror jeg). Emperor: Battle for Dune er et annet spill, som kom ut i 2001. Lett å bli forvirret :)

8389825[/snapback]

 

aah,jeg lurte litt ja..men da jeg så screenshotsene fra ene linken oppi tråden tenkte jeg strax på gode gamle dune II!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...