GrandMa Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det noen har som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune? Jeg ryddet i skuffen her om dagen og da fant jeg dette spillet igjen. Fikk litt lyst til å prøve det igjen, men jeg kan ikke finne Disk 1. Har Atreides og Harkonnen CD-ene, men den siste er spørløst vekk. Husker bare at den er grønn (samtidig som de grønne var de som eide i dette spillet seff) Så da lurte jeg på om noen har CD 1. Hvis noen har den kunne det vært veldig hyggelig om du kunne lastet det opp eller ett eller annet sånn at jeg kan mounte det i Deamon. Tror ikke denne tråden strider med retningslinjene ettersom jeg faktisk har kjøpt spillet og bare har mistet en CD. Takk Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det noen har som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune? Jeg ryddet i skuffen her om dagen og da fant jeg dette spillet igjen. Fikk litt lyst til å prøve det igjen, men jeg kan ikke finne Disk 1. Har Atreides og Harkonnen CD-ene, men den siste er spørløst vekk. Husker bare at den er grønn (samtidig som de grønne var de som eide i dette spillet seff) Så da lurte jeg på om noen har CD 1. Hvis noen har den kunne det vært veldig hyggelig om du kunne lastet det opp eller ett eller annet sånn at jeg kan mounte det i Deamon. Tror ikke denne tråden strider med retningslinjene ettersom jeg faktisk har kjøpt spillet og bare har mistet en CD. Takk 8351602[/snapback] Dersom du eiger spillet har du og Lov til og Laste ned fra f.eks Torrentside. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Er det noen har som har CD 1 til Emperor - Battle of Dune? Jeg ryddet i skuffen her om dagen og da fant jeg dette spillet igjen. Fikk litt lyst til å prøve det igjen, men jeg kan ikke finne Disk 1. Har Atreides og Harkonnen CD-ene, men den siste er spørløst vekk. Husker bare at den er grønn (samtidig som de grønne var de som eide i dette spillet seff) Så da lurte jeg på om noen har CD 1. Hvis noen har den kunne det vært veldig hyggelig om du kunne lastet det opp eller ett eller annet sånn at jeg kan mounte det i Deamon. Tror ikke denne tråden strider med retningslinjene ettersom jeg faktisk har kjøpt spillet og bare har mistet en CD. Takk 8351602[/snapback] Dersom du eiger spillet har du og Lov til og Laste ned fra f.eks Torrentside. 8352093[/snapback] Joa, men er det noen som husker hva den siste CD-en heter da? Det er ikke Atreides og ikke Harkonnen. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Du mener Ordos CDen, rekner jeg med... Endret 10. april 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Du mener Ordos CDen, rekner jeg med... 8352436[/snapback] Ordos ja! Det er jo de som eier! Takk Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ordos har alltid eid! Hehe. Deviator tanksen er jo konge! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Var det ikke Devastator (ødelegger) den het? Deviator (avviker) ble litt snålt Edit: Må visste rette meg selv her: Deviator - Mobil rakettutskytningsrampe ladet med nervegass for å sette fienden ut av spill en kort stund. Devastator - En atomreaktor-drevet stridsvogn som kan beordres til å eksplodere på kommando. http://www.dosspirit.net/?page=vistittel&ID=84 Endret 10. april 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Var det ikke Devastator (ødelegger) den het? Deviator (avviker) ble litt snålt 8352564[/snapback] Kan aldri vite med Ordos. De er strange. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Kan ikke finne en torrent eller noe liknende til den CD-en Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Devastator hørtes mer harkonen ut uansett Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Devastator hørtes mer harkonen ut uansett 8352670[/snapback] Det er fordi det er det Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Noen som har et forslag på hvor det kan ligge en torrent som jeg kan bruke? Finner den ikke Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som har et forslag på hvor det kan ligge en torrent som jeg kan bruke? Finner den ikke 8355296[/snapback] Sjekk PM. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Sjekk PM. 8356813[/snapback] så det var en som pm'et deg så kansje du allerede har fått det.. men visst ikke kan du alltids søke på shareware/freeware/abandonware sider,det er jo et haugammalt spill! Tror det var det spillet som fikk meg til å spille data og det er sikkert 15 år siden!! Men jeg husker det var kanongøy!! Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du tenker nok på Dune II, og ikke Emperor: Battle for Dune. Det første spillet kom ut omtrent samtidig med Warcraft, og i en nyversjon rundt år 2000 (tror jeg). Emperor: Battle for Dune er et annet spill, som kom ut i 2001. Lett å bli forvirret Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du tenker nok på Dune II, og ikke Emperor: Battle for Dune. Det første spillet kom ut omtrent samtidig med Warcraft, og i en nyversjon rundt år 2000 (tror jeg). Emperor: Battle for Dune er et annet spill, som kom ut i 2001. Lett å bli forvirret 8389825[/snapback] aah,jeg lurte litt ja..men da jeg så screenshotsene fra ene linken oppi tråden tenkte jeg strax på gode gamle dune II! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå