haak92 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hei! jeg er em gutt på 15 år og trenger desperat penger til lettsykkel. og da tenkte jeg at jeg kunne skaffe meg en jobb så da lurte jeg på om noen som vet om noen steder jeg kan jobbe i nærheten av ski? går greit med jobb i oslo også. takk for alle forslag Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hei! jeg er em gutt på 15 år og trenger desperat penger til lettsykkel. og da tenkte jeg at jeg kunne skaffe meg en jobb så da lurte jeg på om noen som vet om noen steder jeg kan jobbe i nærheten av ski? går greit med jobb i oslo også. takk for alle forslag 8351508[/snapback] Hei du kan ringe til Norpost.. Jeg jobber der, det er ikke noe å skryte av men du kan samle litt penger Nummere til Norpost er : 22079450 Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kjenner du, eller din far noen som driver butikk, eller er leder eller lignende på en eller annen bedrift? Kan det være noen som trenger en frimerkeslikker, vasker, rydder, papp-presse-operatør, jekketrallesjåfør, hjelpegutt eller rett og slett slave? Det kan tenkes at noen som du eller foreldrene dine kjenner trenger noen som det. Jeg fikk min første jobb gjennom min fars tidligere arbeidsgiver som ekstrahjelp på en fotobutikk. Er snart 12 år siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå