SkoKrem Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei! har nettopp formatert pcn min. men har fått et problem med ip adressen, jeg vet at det står på automatiske ip adresse og at jeg skal kunne få det. har vert borti problemet før, men husker ikke hvordan jeg fikset det. jeg får ikke itlevert noe standard gateway m.v.h. skokrem Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gjelder dette for kabel eller trådløst? Alt er koblet til? Riktig kabel/krypterings passord? Ingen mac adresse filtrering i routeren? Oppgradert til nyeste firmware på kortet (lik versjon som da du formaterte)? Lenke til kommentar
SkoKrem Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 har koblet til med kabel og hadde internett før jeg instalerte resten av driverene, men jeg vet ikke hvilken driver som fikk internette til å dette ut. går ut fra at det kan være en av driverene. noen tips til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Legg inn driver for hovedkortet og evt eksternt nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå