Den Polse Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Tror aldri man kan få nok sokker. Uansett hvor mange par man kjøper, så blir de borte. Kjøpte 12 par like tennissokker, nå er jeg heldig om jeg finner 3 par :sad: Så er det alltid like gøy når det er helt tomt for sokker i skuffen, ingen rene ellers heller. Så kommer far og er snill og kan låne meg et par gamle kjipe hullete, formløse og generelt kjipe sokker Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 23:37, skrev Jannis-15:jepp! jeg ønsker meg effektanlegg til peden.. ! Hehe, greide 115km/t på min gamle scoter en gang Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg ønsker meg et gf4 kort og litt ram (se siggen!). Jeg får håpe julenissen presser alvene til å lage noen nvidia chipper . Og seff: verdensfred, hyggelig jul og våpen. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Sokker, truser 8) og Sapphire Radeon 9500 pro Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ei nice dame, kun iført en rød sløyfe, liggende under treet med mitt navn på...ahh, det hadde vært no det! Jaja, ikke lenge til bursdagen heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå