Gå til innhold

hva ønsker du deg till jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker hardt at nVIDIA skal teleportere GF FX til under juletreet mitt og at AMD skal teleportere en XP 2600+ også til under juletreet... Ellers så kunne Bill Gates fjærta hardt og lenge på Intel slik at de gikk konkurs og gikk i skogen for å dø alene.. Men tviler på at jeg får noen av ønskene mine oppfyllt:(

Men men..

Julen kommer like brått på uansett hvor god tid du får til å forbrede deg:(

God tur alle sammen..:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Nå som vi har såpass gode dataspill burde folk klare å holde krigene på disse og ikke gå rundt å skade hverandre sånn.

Jeg har faktisk tenkt samme tanken mange ganger. Hvis de verdenslederne som så absolutt ville krige heller kunne samle seg i et LAN så hadde alt blitt så mye enklere. Dermed kunne eksempelvis Bush sammen med sitt "cabinet" og Saddam med sine ehh...folk(?) spilt CS mot hverandre, eller Warcraft3 for den saks skyld. (bør vel kanskje spille noe mer strategisk) En symbolsk kamp som selvfølgelig ble sendt på TV verden rundt, det hadde vært konge...

(det værste er at med litt regler hadde systemet antagelig fungert...:smile:)

Lenke til kommentar

-Fred på jorden

-At alle er snille mot hverandre

-At ingen drikker og lager bråk

-God mat

-En fredelig julafte

---Bullshit mode off---

-Ny PC

-Nytt Surround Anlegg

-Tony Hawk 4

-Masse Cola

Ed: Og en sånn ny Commodore 64 eller hva det het

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-12-20 01:19 ]

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde ett ønske så ville det være fred på jord.

Noe som skulle bli håndhevet 24/7 av min arme med kjempe "killerRoboter" og mine private Amazon livvakter som passer på meg i min svevende "nuclear battle station"

Ellers kunne jeg tenkt meg:

Age of Mytholegy

Hitman 2

En Func 1030 musematte

Redmeat tegneserie bøker- http://www.redmeat.com (hvis noen her har lyst å kjøpe et par til meg?) :razz:

Tvkort til pcen

iPod 10 GB

Nightwish album

Dette er bare det jeg ønsker meg, lite av det kommer jeg til å få. Det blir nok heller mer en pysj, 2 par sokker og en Hardy guttene bok (Ikke noe stygt om Hardy)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...