..Bjørnar.. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Interessant.. Var og kjente litt på en E61i i dag. Jeg eeeeer så skuffet jeg. Tynnere skulle den bli og kamera skulle den ha. Kameraet suger, ikke overraskende. Men størrelsesforskjellen kan Nokia stappe opp en viss plass! Den er ikke tilstede for det blotte øyet! Så.. Jeg sjekket Nokia.no: E61 : 117,1x69,7x14,0 - 144g E61i: 117,0x70,0x13,9 - 150g Forskjellen er altså -0,1x+0,3x-0,1 og +6g ?! Det verste var at navitasten var flat og følelsesløs. Jeg foretrekker faktisk joysticken.. EDIT: Og ja, alle mål i mm! Det finnes ingen praktisk forskjell utover et dårlig kamera og en dårlig knappeløsning. Jeg hadde forventet så mye mer..! Endret 10. april 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hva skulle de fikset da? De har ordnet et bedre tastesett, så mobilen er bedre i bruk. De har gjort den ca. 10 prosent mindre. De har lagt til et lite drittkamera, som duger i ny og ne. Det er overhodet ingen stor oppgradering, men den blir som sagt enklere å bruke, litt mindre og noe nytt av funksjoner. Samtidig får grensesnittet en liten overhaling. Du må ikke glemme at E61 opprinnelig er en genial telefon. Jeg hadde i hvert fall foretrukket E61i sitt metall-deksel fremfor E61-skallet. edit: Ser at du foretrekker joysticken. Det endrer selvfølgelig saken litt, men tror de fleste foretrekker E61i sin d-pad. Endret 10. april 2007 av arehei Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har de satt et bedre batteri i den? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg håpet de skulle klare å stable såpass mye nytt på beina at det ble verdt å bytte. Naviknappen kunne vært langt bedre og det nye, slanke designet blei bare en tidels milimeter tynnere. Det sammen med flerfargekonseptet på dekselet (som jeg mener gjør den en smule stygg) er ingen store forbedringer i mine øyne. Dessuten blei det mye knapper på bekostning av størrelsen på de funksjonsknappene som betyr noe. men ikke misforstå! Jeg er knakende fornøyd med E61! Jeg hadde bare håpet på noe mer av en ny versjon av telefonen. Den største skuffelsen er størrelsesforskjellen. 10 % mindre nevnes, men det eneste man kan merke fysisk når man sammenlikner er at "i" versjonen er litt bredere. Det følte jeg ikke jeg trang. Resterende forskjeller i størrelse er så små at de faller som irrelevante. Kameraet er uansett ikke verdt pengene. batteriet er det samme Bradbury, men det er jo knakende godt på E61 også spør du meg. At de har gått fra miniSD til microSD er forresten også no dritt. Har 2GB miniSD alt. EDIT: er det forskjellige taster på de? De var jo like "harde" som på E61 vel (liker forøvrig det)? Blei litt overumplet av de små forskjellene ellers at jeg helt glemte å kjenne etter.. Endret 10. april 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå