sete Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Som dere ser har jeg mekket en hjemmeside. Eller rettere sagt grunnstukturen. Jeg vil gjerne at dere hw.no lesere skal kommentere den og si hva som er bra og ikke bra. tusen takk på forhånd! http://home.online.no/~hungva Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Layouten er grei nok. Kjedelige grå farger. Fjern den ITAvisen newsfeed greia. Lenke til kommentar
sete Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 takk for tilbakemeldingen, ja, jeg vet at grått er kjedelig og skal sette av jula til å piffe opp :wink: Lenke til kommentar
axas Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hvorfor fremheve alle tabeller ? Bruk heller jevne overganger, evt. enkle linjer.. En annen ting, hvorfor ha med itavisen? Ellers bra.. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Man skal være veldig forsiktig med å bruke grått i webdesign, litt tilbakeholden er det greit å være. Fikk skikkelig retro vibber av den siden Den gangen alle sidene hadde grå bakgrunn... *mimre* Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Passer under "webdesign", ikke "internet og nettverk". Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg