Gå til innhold

Netshop har tilbud på HD DVD til XBOX 360

RRhoads

Anbefalte innlegg

Sinnsykt dyrt spør du meg.

Både filmene og ekstra spilleren.

Filmene koster jo dobbelt så mye som vanlige.

Spilleren er jo bare bull, en klump i tillegg til den uplasserbare X360.

PYTON!

8357756[/snapback]

Dyrt?? Du kan få HD dvd filmer til ca 120 kroner og oppover, noe som er bare litt over prisen på en billig DVD.

Halvparten av HD dvd filmene som selges på DVDPacficic f.eks koster 20 dollar (ca 120 kroner) eller lavere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper stort sett HD DVD-filmene mine fra Amazon.co.uk og Amazon.com... stort utvalg, og stort sett alle filmene ligger på godt under kr 200,-... Fra UK sendes filmene som vanlig post, og tar kun et par-tre dager (og frakten koster bare kr 20-25,-)...

HD DVD og 1080p er nå litt stas ;-)

TorI

Endret av tor-ivar.hals
Lenke til kommentar
Mye er frakt og slikt inne på axelmusic da? Mye flotte priser der inne ihvertfall :)

8357962[/snapback]

HD DVD er på ca. 100 gram, dvs. du får frakt på 10 kr. Jeg har bestilt flere HD DVD derfra og alltid fått 10 kr. i frakt. Dvs. at de fleste filmene kommer under 200 kr. med frakt.

du kan også bestille fra www.dvdboxoffice.com

Der er prisene inkludert frakt.

Lenke til kommentar

Ja eg såg at frakten kom opp når man la de i kassa :) Blir nok noen filmer derifra ja, men er litt skrant med penger så det spørs jo kor smart det egentlig er da :roll:

Kor lang er leveringstida her da? Ikkje meininga å kuppe tråden totalt altså :p

*Vente på lønning*

Lenke til kommentar
Ja eg såg at frakten kom opp når man la de i kassa :) Blir nok noen filmer derifra ja, men er litt skrant med penger så det spørs jo kor smart det egentlig er da :roll:

Kor lang er leveringstida her da? Ikkje meininga å kuppe tråden totalt altså :p

*Vente på lønning*

8358367[/snapback]

En liten uke.

Lenke til kommentar
Det skal ikke mange filmene i hd til før 1400kr er vel anvente penger.  Filmer er regionsfrie og kan kjøpes for en billig penge fra:

www.axelmusic.com

www.ezydvd.com.au

www.amazon.com (gb/de/fe)

www.play.com

www.sendit.com

www.dvdstrax.com

8357622[/snapback]

En annen plass jeg har fått anbefalt, er billig og som jeg nettopp har bestilt fra er:

http://www.hidefdvd.com/

Lenke til kommentar
Filmene koster jo dobbelt så mye som vanlige.

Spilleren er jo bare bull, en klump i tillegg til den uplasserbare X360.

PYTON!

Si meg vet du egentlig hva en hd-dvd spiller er?

Det er faktisk ikke spessielt dyrt. Filmene koster muligens litt mye noen steder, men med litt leting så finner man dem fort til en billigere penge. Uansett så vil jeg si det er verdt prisforskjellen, er jo en kjempeoppgang i bildekvalitet på noen av filmene.

Synes heller ikke 360'n er særlig uplasserbar, og hd-dvd addonen kan du jo bare plassere oppå 360'n dersom det er trangt med plass rundt spilleren.

Lenke til kommentar
Ai,flott pris!

Sjøl fikk eg denne for under 1100 inkl. frakt fra play-asia :)

8351344[/snapback]

Det gjore jeg også, og jeg angrer ikke på kjøpet.

Ca. 1400 kr for en HD DVD spiller er ikke så verst det heller.

Angående priser på filmer, så koster disse riktig nok noe mer i Norge enn vanlige DVD filmer. Men da jeg startet å kjøpe DVD filmer for 7 år siden var det ikke uvanlig at en DVD film kosta 250 kroner.

Endret av technofranki
Lenke til kommentar

Det er kjempe flott at HD DVD er regionfri (noe DVD også er i praksis). Blue-ray var faktisk regionfri til å begynne med, men de tre regionen A/1, B/2 og C/3 blei innført i fjor høst (sånn ca. 1-USA&Japan, 2-Europa/Afrika/Austrlia og 3-Asia).

Så at Matrix kommer på HD DVD, den kommer jeg nok til å kjøpe. (Matrix var faktisk den første filmen jeg kjøpte på DVD).

Endret av technofranki
Lenke til kommentar
Bråker denne spilleren noe særlig? Blir den overdøvet av xboxen sitt støy`?

8388674[/snapback]

Spilleren bråker så og si ikke i det hele tatt, det man kanskje kan høre er CPU vifta til X360'en.

Men det er nå ikke i hovedsak den som er synderen for bråket hos X360, men DVD drevet. Så det er veldig mye stillere enn når man f.eks skal spille på X360'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...