Lasso_WH Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 har dette problemet: Når jeg starter pc'en starter ikke skjermen. Jeg går på knær, resetter cmos'en, deretter funker pcen som den skal (bortsett fra at pc'en starter med en gang jeg setter på spenningen og ikke fra booten på forsiden er kabinettet), skjermen slår på. Deretter slår jeg pc'en av i 5min, deretter slår ikke pc'en seg på. Noen som kunne veilede, eller si hva denne feilen kan ha oppstått?, er jeg nødt til å installere ny BIOS driver? Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 har dette problemet:Når jeg starter pc'en starter ikke skjermen. Jeg går på knær, resetter cmos'en, deretter funker pcen som den skal (bortsett fra at pc'en starter med en gang jeg setter på spenningen og ikke fra booten på forsiden er kabinettet), skjermen slår på. Deretter slår jeg pc'en av i 5min, deretter slår ikke pc'en seg på. Noen som kunne veilede, eller si hva denne feilen kan ha oppstått?, er jeg nødt til å installere ny BIOS driver? 8351127[/snapback] Dette har jeg lite erfaring med, Men det ikke prøv og installer nytt BIOS hvis pc'n er sånn.. Da kan du resikere og få Flasha BIOS'n og så sitter du igjenn uten BIOS Men.. er du heldig og har Garanti / forsikkring.. så hjelper nok det en god del. Men.. Jeg er ikke av dem med Mest peiling her, så ikke gi opp håpet enda Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kanskje batteriet er flatt? Ville kanskje prøvd å bytte det før du går til mer drastisk til verks! Lenke til kommentar
Lasso_WH Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Byttet batteiret med et battery i en av andre pc'ene mine (akkurat samme merke)ingen endringer. blir snart lei all den resettingen. ikke noen som har andre forslag? Endret 12. april 2007 av Lasso_WH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå