Gå til innhold

Noen som har prøvd Hearts of Iron?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg har nettopp kjøpt det, og var i begynnelsen svært så fornøyd. Minnet litt om gode, gamle Storm Across Europe på Amigaen.

MEN, spillet er jo håpløst balansert! Han har tatt alt bortsett fra Amerika innen 1940, og det på "Very Hard", til og med.. Japan valser bare gjennom Kina, helt uten å ta noen notis av forsyningslinjer eller noe som helst. Latterlig! Og i det Aksemaktene erklærer krig mot Commonwealth, så valser bare Japan inn og tar India også. Så lett kan det gjøres ja..!

Russland blir tatt i 1939, samtidig som Frankrike, resten av Europa og Afrika blir okkupert i en håndvending.

Også her uten å tenke på forsyningslinjer!

en annen ting er de tyske troppenes suverenitet. Greit nok, de var jo bedre utstyrt og hadde bedre moral i virkeligheten, men slik det arter seg i spillet kan knapt kalles realistisk. De russiske troppene blir bare feid vekk, og de som ikke blir utslettet, de stikker av.

Det kan virke som spillet har blitt sluppet alt for tidlig.. Det kommer nok en patch.

Overbevist selv, søker jeg ikke å overbevise.

Kassius@#hw.no@undernet

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-12-18 00:54 ]

Lenke til kommentar

jeg mener skal noe gjøres realistisk så bør man ta steget fullt ut. det med forsyningslinjer blir vel kanskje litt vanskelig å lage siden det er mye å ta hensyn til. dårlig vær, sabotasje ifra en 78 år gammel mann med dynamitt, trær som raser i veien, bombinger osv osv kan gjøre at jernbaner og slikt blir ødelagt og lasten ikke kommer frem i tide.

hadde de hatt med forsyningslinjer tror jeg det ville blitt sånn som i shogun, der de har vært så dumme å ta med at kongen du styrer kan dø av "illness" slik at du må begynne på nytt hver gang han dauer av sykdom og en del andre realistiske ting som starter en liten storm across europe hver gang det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...