Szmekken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er ikke sikkert på om det er riktig å spørre her, men tar sjansen Hvordan legger man filene, fra en rippet DVD plate (Menyer og filmer osv) over på en DVD, slik at DVD-spillere kan spille dem av. Så det er sagt handler det ikke om en nedlastet film, men rippede filer fra den offisielle ungdomskoleminne DVDen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Til det samme (bare barneskoledvd'en ) brukte jeg Nero 7.. Kjempelett og raskt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Men hvordan går man fram? Jeg har bare Nero 6. Går det med den også? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hmm.. Det vet jeg ikke, men på Nero 7 klikker man på "Sikkerhetskopier"-ikonet, og så trykker man på kopier DVD, eller legg image-fil på disc.. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dvd Shrink fungerer bra til å lage sikkerhetskopier av dvd'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå