Marius- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei, er på utkikk etter en flip-telefon med antenne, ettersom min gode gamle samsung v200 har takket for seg. Forslag? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Og kan jeg få spørre deg om hvorfor du vil ha en telefon med ekstern antenne? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Haha, vil ha med antenne .. nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Haha, vil ha med antenne .. nå har jeg hørt det også 8350931[/snapback] Smaken er som baken.. delt.. Som oftest.. Er mulig han/hun liker utstikkende objekter..! Who know's! (Bortsett fra trådstarteren selv da...) Men nå må vi være litt seriøs her, og hjelpe denne herren/kvinnen å finne sin neste telefon. (Hvis det blir mulig) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Haha, vil ha med antenne .. nå har jeg hørt det også 8350931[/snapback] Smaken er som baken.. delt.. Som oftest.. Er mulig han/hun liker utstikkende objekter..! Who know's! (Bortsett fra trådstarteren selv da...) Men nå må vi være litt seriøs her, og hjelpe denne herren/kvinnen å finne sin neste telefon. (Hvis det blir mulig) 8350981[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du fikk meg til og tenke koffert, bruke antena som vibrator i baken da eller Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nokia 6101/6103 kan passe. Eneste aktuelle mobiltelefoner i dag som har antenne tror jeg. Sony Ericsson har en variant av antenna på endel av sine klapp- og sviveltelefoner; De er formet som en lien bøyle i tastaturdelen av telefonen. Lenke til kommentar
Marius- Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Nokia 6101/6103 kan passe. Eneste aktuelle mobiltelefoner i dag som har antenne tror jeg. Sony Ericsson har en variant av antenna på endel av sine klapp- og sviveltelefoner; De er formet som en lien bøyle i tastaturdelen av telefonen. 8352776[/snapback] Jepp, har sett litt på de. Takk uansett, godt å se noe konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå