willy_seff Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) hei jeg har kjøpt meg en SIG SAUER gass softgunn men jeg har knokket en fjer innni som styrer avtrekkeren. det som er problemet er at jeg ikke hvet hvor jeg får kjøpt meg en ny fjer noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sån fjer eller om en bra butikk eller nettside. og den er kjøpt vie en kammerat som bestilde den fra en japansk side og jeg kjønner IKKE NOE AV DEN. delen heter P226-42 Endret 11. april 2007 av willy_seff Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) hei jeg har kjøpt meg en SIG SAUER gass softgunn men jeg har knokket en fjer innni som styrer avtrekkeren. det som er problemet er at jeg ikke hvet hvor jeg får kjøpt meg en ny fjer noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sån fjer eller om en bra butikk eller nettside. og den er kjøpt vie en kammerat som bestilde den fra en japansk side og jeg kjønner IKKE NOE AV DEN. delen heter P226-42 8350712[/snapback] søk på delen på google hehe Eller kansje du har gjort det? Endret 13. april 2007 av eirik_lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå