Gå til innhold

Hjelp til og fullføre mitt webdesign V2

Anbefalte innlegg

Ja da var det på tide og oppdatere min personlige nettside og lage noe fresh, det var det som jeg hadde i tankene hele veien :) Men nå er jeg ganske tom for ideer :S Jeg trenger noen ideer til dette:

- Bakgrunn bak hele designet ( Hva kan jeg ha der ? )

- Farge kombinasjoner?

- Forslag til et bedre "content layout"

- Andre farger?

Men det største problemet er vel headeren! Håper på noen ideer :)

Webdesign V2.0: 55037.jpeg ( er bare et bilde av det her )

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menyen har egentlig ikke så mye spessielle trekk, ok? du har sikkert sett en lignende meny før men er ganske så mye standard ting i den og er egentlig ikke noe spesiell men den er fresh som jeg liker :) Laget den selv!!

Merka at home som jeg laster opp bare et bilde på for og se hvordan det skal stå er ute av drift akkurat nå så her kan dere se bilde fra bildr.no:

55037.jpeg

Jeg trenger virkelig noen gode ideer til headeren, egentlig så ønsker jeg og ha en lysere og finere bakgrunn :)

Må bare si at jeg setter stor pris tilbakemeldinger på mine design her på diskusjon.no Det andre innlegget med mitt forige design fikk jeg mange gode innslag og folk sa ting som gjør at en designer gidder og designe :D

Lenke til kommentar
Hvor har du fått idéen til menyen fra? Jeg er bombesikker på at jeg har sett den på en annen kjent designerside før.

8355708[/snapback]

Hvis du mener pila opp under aktivt menyelement så kan nok ingen kreve rett på det.

--

Horibel header til det designet der, grunge passer absolutt ikke inn, og alt for mye luft under.

Lenke til kommentar
Hvor har du fått idéen til menyen fra? Jeg er bombesikker på at jeg har sett den på en annen kjent designerside før.

8355708[/snapback]

Hvis du mener pila opp under aktivt menyelement så kan nok ingen kreve rett på det.

--

Horibel header til det designet der, grunge passer absolutt ikke inn, og alt for mye luft under.

8358437[/snapback]

Ja jeg vet at headeren er stygg som den er nå, har sakt tidligere at jeg trenger en del hjelp eller ideer til headeren :) Lufta kan endres ganske lett og det med at jeg har brukt grunge skjønner jeg ikke ?

Lenke til kommentar

Skift header, lag noe veldig enkelt, gjerne bare "Sindre" med en nøytral stilren bakgrunnsfarge.

Vurder å skifte bakgrunnen din. Synes den ble noe mørk i forhold til resten av designet. Gjør dette så tror jeg siden din straks blir mye bedre :)

Du har et godt utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Skift header, lag noe veldig enkelt, gjerne bare "Sindre" med en nøytral stilren bakgrunnsfarge.

Vurder å skifte bakgrunnen din. Synes den ble noe mørk i forhold til resten av designet. Gjør dette så tror jeg siden din straks blir mye bedre :)

Du har et godt utgangspunkt.

8358799[/snapback]

Takker for en god tilbakemeldign der Erixz, skifta til lys bakgrunn, tenkt og prøve og lage noe fint i bakgrunnen også etterhvert :) Headeren er det jeg sliter med nå, blir kansje litt kjedelig med en header som bare har en stilren bakgrunn ? Trenger noe som fanger blikket og som er utrolig fin :)

Her er det med lys bakgrunn :)

55083.jpeg

Lenke til kommentar
Pass på at høyre kolonne ikke slutter før resten av siden. Tror også det ville blitt penere om du rundet av de skarpe kantene litt :)

8367927[/snapback]

Ikke slutter før resten av siden? hva mener du?

Rundet av de skarpe kantene da tenker du på rundt hele designet sant ? :)

Lenke til kommentar
Pass på at høyre kolonne ikke slutter før resten av siden. Tror også det ville blitt penere om du rundet av de skarpe kantene litt :)

8367927[/snapback]

8368238[/snapback]

Tror han mener at du burde bruke Faux Columns for å strekke den høyre kolonnen helt ned til bunnen av siden din :)

Lenke til kommentar

8367927[/snapback]

8368238[/snapback]

Tror han mener at du burde bruke Faux Columns for å strekke den høyre kolonnen helt ned til bunnen av siden din :)

8368333[/snapback]

ah :) skjønner, men da vil det se så delt opp ut :S Men jeg lurer på om jeg burde forsette på dette designet eller forsette og utvikle mitt gamle som dere kan se her: http://siindre.freehostia.com/e107_plugins....php?view.2.1.1 Bare trykk på det ene bildet som er der :)

Jeg har nå holdt på i litt over en et år for og lære meg phototshop og designe min egen nettside men er enda ikke fornøyd :( Ønsker bare og få til en nydelig hjemmeside!

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Headeren er for stor, synes jeg. (høy) Og så kunne du gjort størrelsen på skriften i menyen større. Og pilen under den aktuelle siden større.

Ellers ser det bra ut, designmessig, ihvertfall.. :)

8368437[/snapback]

Takker Gissan, men trur jeg skal ha headeren så høy og kansje vurdere og la den gå helt opp i "taket" men liker at det er litt luft i mellom jeg da :) Men det i menyen kan fikses lett :) Hvem burde jeg forsette på da ? det jeg viser her eller det i galleriet mitt ?

Lenke til kommentar

Var det denne du mente kanskje?

http://www.henrist.net/side.php/forsiden

8376044[/snapback]

http://rolols.freehostia.com/wp-content/up...-olssonv6-7.png

Der kan dere se en oppdatering, har nå prøvd ut noe nytt :)

dette er da altså utgave 3 her vil jeg jobbe med følgende:

- Farger

- Meny

- Bakgrunn ( bak hele designet )

- Content layout

Sån at jeg for en helhet i designet :)

Noen ideer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...