Martin-sama Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei! Jeg bor på Nøtterøy (nærme Tønsberg) og vil så gjerne ha meg deltidsjobb, og/eller sommerjobb i ferien.. Har prøvd å søke i noen butikker, men får som oftest ikke svar.. Er det noen som kan tipse meg om hva jeg kan gjøre? Vil gjerne ha litt cash i lomma Har en del fritid, så kan jobbe kveld 1-2 dager i uken og annenhver lørdag eller noe sånt. Vil så gjerne ha jobb, hjelp her vil bli satt veldig stor pris på! - Martin Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bor selv på Nøterøy. Selv jobber jeg for Norpost som du ikke burde:P Men de skal jo lage ny Ica Maxi butikk der Zeiner lå før ( I Tønsberg ) så kanskje hvis du er tidlig ute med å søke jobb der så får du kanskje en der? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Hehe, har sett på Norpost, frister ikke noe særlig! Takk for tipset, der søkte jeg for en god stund siden, har ikke fått svar enda. Men de åpner vel ganske sent tror jeg, ikke før 1. september tror jeg. Takk for engasjementet Fler tips? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Mitt tips er å ta en drittjobb. Gjør den drittjobben og si opp senere. Da har du noe på CVen og det teller utrolig mye. Arbeidsgiver vil som oftest ha folk med tidligere erfaring. En stor del av jobbene blir aldri lyst ut.. de går via venner og kjente. Du kan f.eks. be dem si ifra til deg om de vet noe. Noen ganger hjelper det å levere CVen personlig... bare å søke. Endret 10. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Når du søker jobb på butikker tropper du opp til sjefen med cv-et ditt da? På kiwi Vestskogen gidder ikke sjefen å ta en titt på de som bare slenger igjen en søknad engang. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva mener du med slenger igjen en søknad ? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bare leverer cv og evt en søknad. Sjefen der foretrakk at du spurte å om å få snakke med han der du fortalte at du hadde lyst på jobb osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå