XPUserz Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hva er best å bruke for rekonstruksjon av data på NTFS/FAT? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg vil ikke høre snakk om programmer som EasyRecovery, Runtime GetDataBack eller lignende.. kom med noe bedre om dere hadde tenkt å skrive dette :smile: Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Snakker vi om rekonstruksjon av data etter krasj her? I så fall, dersom dataene er viktige, og du er villig til å legge ut litt cash, har man jo Ibas. http://www.ibas.no Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Heh, nei jeg er ikke villig til å bla opp 5 øre for dette. Prøver bare forskjellige programmer/teknikker for å vurdere hva som er best. Så derfor lurte jeg på om andre viste om div. ikke sant... GetDataBack NTFS programmet henter jo partisjoner og mye mer, men kunne egentlig se om det finnes noe bedre en dette også. GDB kan også rekonstruere data over lan/ eller ved å koble til en IP adresse - som er smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå