robhol Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det en liten feil i prisguiden som er ute og går eller? Skulle ta en titt på priser på HDD, og finner denne. 16kr for 250GB var vel nesten litt for godt til å være helt sant. Kan noen fikse dette eller evt si meg om jeg er høl i huet? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du er delvis høl i hue - er laget trettentusen tråder om dette allerede. Lenke til kommentar
robhol Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Å. Svarte! >.> Men går det ikke an å fikse? Avhengig av hva man søker på kan det noen ganger være 6-7 sånne bs-priser øverst på lista. NOE irriterende. Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dessverre har feil priser fra leverandør forplantet seg til flere nettbutikker. Det har tydeligvis tatt lang tid for butikkene å rette opp feilen hos seg og dermed blir feilen hengende igjen lenge hos oss også. Jeg har rettet opp de mest åpenbare feilene hos oss nå ved å legge inn minimumspris på produktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg