Luunde Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skal bygge nytt kabinett, Trenger en helt vanlig drevramme, jeg finner det ikke.. Noen som kan legge ut noen linker om hvor jeg finner dette ? (ASAP) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ca ryan har noen sånne plexi 5.25 brønner, men får desverre ikke kjøpt dem i norge Ellers vet jeg ikke om noen som selger slike, kun 5.25 til 3.5... Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Legg til link da.! Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Skulle gjerne hatt linker til dette ? ASAP Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 ACryan sine hjemme sider... Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Jeg bedte egentlig om linker da.. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 sånn... Men er vel ikke så vanskelig å gå på "www.acryan.com"? Hvor de selges vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Dette kan være nyttig informasjon. Takk, Takk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Selvlagt er vellagt! Finn deg noen treplater eller plexiplater og lag selv Goscinny Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 har kjøpt en form for aleminuims plater som jeg bruker. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Microplex.no har massevis av forskjellige drevrammer. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Selvsagt har microplex det, Men ser ingen som er _KUN_ med vifter, eller finner ikke som f.eks sånn som det er i vanlige kabinetter, det var d jeg ville fram til. -Tråd Besvart, Kan stenges.! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er vel og bra at du har fått informasjonen du trenger, men tråden skal ikke stenges av den grunn Tenk deg at en stakkars forumbruker har samme spørsmål som deg og har brukt søkemotoren til å finne denne tråden. Men hva finner han? Han finner en stengt tråd! Da må han jo opprette en identisk tråd, og det er jo ganske dumt, eller hva? Hvilken løsning går du for til drevrammen? Goscinny Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Tråd starter har jo fulle retten til og starte og stenge tråden akkkurat som han vil. Jeg gikk for den selvlagde. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Okai. Selvlagd er vellaget Nei, du kan ikke stenge tråden som du vil helt uten grunn. En moderator må godkjenne det (rapporteres inn), og om den eneste grunnen er den du har oppgitt nå, vil de i de fleste situasjoner ikke stenge tråden Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå