Gå til innhold

Boikotter Elkøp PS3?

Coffey

Anbefalte innlegg

Den nye Elkjøp avisa, som kom idag, har en HEL side med Xbox360 og dens tilbehør, og en hel side med PC, Xbox og NDS spill, men ingen Ps3 :hmm: er det fordi den selger så dårlig? Eller rett og slett boikotter de den?

Endret av latter17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å klag. Sånn var det da 360 hadde så vidt blitt released. Jeg så ingenting til den i elkjøp avisa før senere på året i 06.

Men det er lett å finne plasser som har PS3 nå. Både Elkjøp, Platekompaniet og Spaceworld på Sørlandsenteret i kristiansand hadde den på lager.

Den selger ikke sykt bra, gjør den ikke. :roll:

Endret av teekej
Lenke til kommentar
Slutt å klag. Sånn var det da 360 hadde så vidt blitt released. Jeg så ingenting til den i elkjøp avisa før senere på året i 06.

Men det er lett å finne plasser som har PS3 nå. Både Elkjøp, Platekompaniet og Spaceworld på Sørlandsenteret i kristiansand hadde den på lager.

Den selger ikke sykt bra, gjør den ikke.  :roll:

8350714[/snapback]

Er litt dumt å ikke reklamere for den når de har den da? ;)

Lenke til kommentar
Den nye Elkjøp avisa, som kom idag, har en HEL side med Xbox360 og dens tilbehør, og  en hel side med PC, Xbox og NDS spill, men ingen Ps3  :hmm:

8350443[/snapback]

Syns du trakk en litt forhastet konklusjon her. Kan være mange grunner til at de ikke har noe PS3 i avisa.

Legg merke til at avisa heller ikke hadde Wii, PSP eller PS2. Så du burde heller bytte overskrift til:

"Boikotter Elkjøp PS2, PS3, PSP og Wii?"

Lenke til kommentar

Tror vel rett og slett det er at de er utsolgt for veldig mye PS3-stoff. Var i Oslo for en uke siden, og var på Sony Senter for å kjøpe HDMI-kabel. Spurte litt om hvordan salget av PS3-gikk, og han sa at de var utsolgte, og at de ikke fikk inn noen nye maskiner før i mai. Ganske rart, spesielt siden det er SONY senter.

Lenke til kommentar

Når PS3 ikke er tilgjengelig på lager, så er det for øyeblikket ikke nødvendig å annonsere maskinen.

Spill har de aller fleste som akkurat har kjøpt ps3 allerede kjøpt seg - så å bruke annonseplass på ps3 akkurat nå regner jeg med markedsavdelingen ikke synes var riktig :).

Når ps3 kommer på lager igjen, dukker det garantert opp nye annonser - for ikke å snakke om når nye spill kommer inn.

Tråden er forøvrig en tråd som lett kan skli ut da førsteinnlegget er ganske spekulativt, så nå som trådstarter har fått et svar velger jeg å stenge tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...