Gå til innhold

Mappen "Mine dokumenter" er tom!

Anbefalte innlegg

Har fått et lite hyggelig problem. Har tidligere flyttet Mine dokumenter fra C:(system) til en annen disk (F: i dette tilfellet). Det har fungert fint, men ønsket å flyttet Mine dokumenter tilbake til C:. Brukte "Flytt denne mappen" og spesifiserte riktig plass hvor den var plassert tidligere på C:.

Når jeg nå skulle åpne Mine dokumenter via Start - Mine dokumenter kom det opp en melding om at mappen ikke eksisterer på valgte plassering. Det var plasseringen på F: som kom opp.

Fikk noen spørsmål om blandt annet å flytte eller bruke standard mappe. Valgte standard i den tro at det min gamle ble inkludert da.

Fikk opp en tom mappe.

Har skjønt at jeg burde ha foretatt flyttingen tilbake via egenskaper under Mine dokumenter.

Det store spørsmålet er: Hvor har min gamle Mine dokumenter tatt veien?? Den er ikke i papirkurv!

Noen som kan hjelpe?

Finnsen

Endret av Finnsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oi

Jeg har som prinsipp at jeg ikke bruker mine dokumenter og slikt, pga at jeg ærlig talt ikke vet om det er noen forskjell på dem og vanlige mapper.

Men det hjelper deg lite.

Det finnes endel såkalt "undelete" programmer, isåfall vil det fotsatt ligge en kopi av dataene dine på F:, og muligens også på C: (avhengig av hva som har skjedd) jeg kan desverre ikke nevne noen, fordi jeg aldri har brukt det før.

Sjekk på nyttige programmer stickyen

Lenke til kommentar

Du har nok Mine Dokumenter inntakte på pcen din iogmed at du har flyttet de, og de ikke ligger i søppelkurven.

Du må inn på Egenskaper på Mine Dokumenter og oppgi der den eksakte plasseringen der mappen ligger nå. Du skrev jo at du flyttet dem til en eksakt plassering. Hvis du ikke vet hvor du har lagt mappen må du bruke søkeverktøyet for å finne plasseringen først.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Mappen er flyttet til C: og F: er fragmentert etterpå, så det er nok kjørt!

Windows laget en ny "Mine dokumenter" når jeg uheldigvis ba om det uten å få med meg rekkevidden av min handling.

Den gamle er klart på c: ett eller annet sted. Har kjøpt recovery program fra Ibas og holder på å sjekke disken nå!

Mesteparten av filer er funnet, ikke på C:, men på den fragmenterte F:! Programmet fra Ibas er helt topp! Selv om disken filene lå på var defragmentert fant jeg nesten alt.

Brukte EasyRecovery™ DataRecovery

Finnsen

Endret av Finnsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...