Jack_The_Bull Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det kan jeg gjøre. Du får ikke hastigheten du skal ha. Elendig support. Dyrt. Pluss 2-3 ting til som jeg må finne eposter jeg har sendt og svarene jeg fikk. Edit: Teac->> Du kjører med Dali? Meget bra. Endret 14. april 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det kan jeg gjøre. Du får ikke hastigheten du skal ha. Elendig support. Dyrt. Pluss 2-3 ting til som jeg må finne eposter jeg har sendt og svarene jeg fikk. Edit: Teac->> Du kjører med Dali? Meget bra. 8382869[/snapback] Hm, litt forvirret nå. Snakker vi om Voice over IP (VoIP) som tillater deg å snakke via en mikrofon over nettet med andre brukere? Dyrt? clienten og serveren er helt gratis. Hastighet? Hastigheten du får fra din internett leverandør bør du vell heller klage på visst du før delay ved mange brukere på serveren din og ikke ventrilo programmet? Support? Har hostet flere store VT servere og brukt det som en voip i ca 3 -4 år nå og kan ikke si at jeg har hatt behov for det nei. Endret 14. april 2007 av Teac Lenke til kommentar
bertie Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 jack: du mener ikke VENTELO? bertie Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 jack: du mener ikke VENTELO? bertie 8383076[/snapback] Hehe. Sannsynligvis.. Det som han sa fikk iallefall meg til å undre. Btw. I topicen bør Ventrillo skiftes ut med ventrilo <-- Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Åååå jeg vil så gjerne joine serveren så kan vi prate ut om våre følelser.. håper du får fikset det snart Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ja funker serveren snart ?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dette ble bare tull og tøv. Posten steges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg